ZprMario Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det svarte Q-tek kabinettet er utvilsomt mye for pengene. Kameraten min kjøpte en sånn som vi monterte her hos meg, ble veldig positivt overrasket. Absolutt godkjent kabinett, sannsynligvis det beste du får til den prisen, etter min mening. Strømforsyninga var heller ikke ille, lagde lite med lyd hvertfall... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det kabinettet utvikler mye varme -_- Lenke til kommentar
mr x Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Chieftec Matrix Medium Tower..eller noe annet chieftec. disse towerene er jo litt større mot en vanlig medium tower(høyde-52cm) mot noen som har bare ca 42cm. større plass,lettere og bygge i og bedre luftsirkasjon. strømforsyningen er vel på 360 watt(skulle holde bra til normalt bruk) plass til 4-5 kabinett -vifter,kan fåes i flere farger(svart,sølv,blå m.m) støy:ikke mye,men kan hente at det fins bedre tower som oppfyller kravene bedre.. kan også låses hvis man skal på lan eller slippe uventet gjester. og rimelig pris for et slik tower. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Det kabinettet utvikler mye varme -_- Heh?? Mener du at strømforsyningen har lav virkningsgrad og derfor utvikler mer varme enn andre PSU'er? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Anbefaler STERKT AOPEN H600B veldig stillegående kvalitet's kabinett. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Noen som vet om Aopen H450B mATX (PSdata) har den samme stillegående PSUen som H600? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Edorph: PSdata: 250W www.aopen.nl : Spesifications: Power Supply: ATX 250W (P4) (ball bearing fan optional), UL/CSA/CE/VDE/S/D/N/ FI/FCC /DoC certified Det er nok en av de 250W PSU'ene litt nede på denne siden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hva med ukens tilbud på komplett: Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/360W MX-01SL-D P4 / AMD Er dette bra? (stillegående?) Er det ikke litt kjedelig å kjøpe en kabinett som allerede hele norge har? Men jeg syntes det ColorCase kabinettet så pent ut ihvertfall Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hva med ukens tilbud på komplett: Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/360W MX-01SL-D P4 / AMD Er dette bra? (stillegående?) Er det ikke litt kjedelig å kjøpe en kabinett som allerede hele norge har? Men jeg syntes det ColorCase kabinettet så pent ut ihvertfall Trur ikke hele norge har Matrix serien til Chieftec, er nok heller dragon de fleste har. Ellers synes jo jeg suntek kabinettet ser veldig pent ut da. Og Q-tec kabinettet har jeg selv til andre PC'n min og det funker fett, men det er Gør kjedelig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå