Prikkus Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Som tittelen sier. Har et problem med en bil jeg har, Seat Cordoba '96 Det som skjer et at nærlys ikke skrur seg på når bilen starter, jeg kan heller ikke skru på nærlysan hvis jeg vrir på bryteren. Langlys funker helt fint, når jeg trekker i spaken så kommer langlys fint på, ingen problem der. Når lysan virket så var det bestandig et lite lampe i dashbordet som viste meg at lysene var på, den er borte nu. Før lysan forsvant merket jeg litt svidd lukt i kupèen. Dette har blitt gjort: Sjekket alle sikringer - OK Skiftet nærlys/langlys spake - OK Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Sjekket pærene? Kan jo være et rele som er gåent. Endret 20. mars 2011 av cozmos Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Pærene ja. Hadde ikke tenkt på dem nei. Relè er en mulighet, men hvor finner jeg koblingsskjema til bilen? Mange relèer på bilen, men ingen bildevisning. Endret 20. mars 2011 av Bilfikseren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Dersom denne bilen har VAG-lysbryter, kan det være feil i bryteren. Mål deg frem. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Du mener den runde knappen med (0, park, kjørelys) ikke sant? Vi har tenkt på saken at den kan være gåen, men siden baklysene kommer på når jeg starter bilen men ikke nærlys så har vi utelukket den bryteren. Jeg skulle gjerne testet relèen, men vanskelig når jeg ikke vet hvilken relè det er snakk om. Noen som har opplevt lignende? Endret 20. mars 2011 av Bilfikseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå