AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hei, jeg har i lengre tid vært syk i cirka 5 måneder nå, sitter omtrent 7 dager i uken 24 timer dagen og tenker på hva som er feil med meg, jeg fikk anfall for 5 måneder siden en natt da jeg døgnet og har etter det hatt store problemer med kroppen, noe jeg trodde det var var pga colaen, men etter 5 måneder fri fra cola er jeg nesten dårligere tilstand enn det jeg var i starten, jeg opplever ikke anfall lengre noe jeg tror colaen kanskje var årsaken til, symptomene jeg opplever er magesmerter mange ganger i uken, mye puss i ørene, hodverk, lite søvn, mye kaldsvette, vanskeligheter med å puste og bihullbetennelse i snart 5 måneder, har også vært oss legen opptil 8 ganger nå og ennå ikke fått noe som kan bekrefte jeg er dårlig, omtrent alle gangene jeg er oss legen ender jeg opp med å komme ut helt clean, uten noe "feil", har prøvd å forklare så mye som mulig men føler jeg er dritt lei av dette nå, derfor jeg prøver å være åpen som mulig nå. har spist sunt i alle dager siden jeg fikk anfallet, både på morgen, middag og kveld. har også vært hos naturlege som har gitt meg ganske god forklaring på å leve sunt, drikke sunn te daglig og spise måltider uten noe spesielt mye fett, noe som har hjulpet meg litt, men jeg føler allmenntilstanden er helt på bærtur ennå, nå som jeg har fått meg en ny jobb i uke dagene vil jeg helst komme meg i bedre form igjen fort som mulig slik at jeg ikke hender opp med å ødelegge dette. noe jeg må nevne er at jeg hadde enormt mye røde øyne og enormt svie i lange perioder, dette er nå over, men det faktiskt så ille at jeg fikk antibiotika kur av legen noe som hjalp ganske drastiskt, får av å til noen tilbakeslag av rødhet i øyene. alt dette har da skjedd for 5 måneder siden til nå, og jeg har egentligt ikke brydd meg så mye før jeg begynte å jobbe for 1 uke siden, da jeg plutseligt begynte å få enormt sterk migrene,store pusteproblemer, svimmelhet og feber aktig følelse på