fsx v1.1 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 hei jeg skal få meg https://www.dnbnor.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kundeprogram/intro.html men jeg lurer på om jeg kan handle på alle nettbutikker der det står "VISA" akuratt som spendon? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fordeler Intro kundeprogram * Intro VISA-kort med valgfritt design * Ta ut penger, betal i butikker og restauranter i hele verden med Intro VISA * Over 15 år kan betale på nett med kort * Egen brukskonto * Nettbank, kontofon og SMS-tjenester * Du kan velge om du vil ha Intro Sparekonto. Kontoen har høy rente og ingen uttaksbegrensninger * Tilbud om Intro forsikring som har dekning for ulykke, sykdom og uførhet Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 og et til spørsmål jeg bestilte det på nettet, veit dere hvor langt tid det tar før jeg får det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hva med å bare lese siden du selv linker til? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Det står ingenting der!! Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 "Når vi har mottatt papirene fra deg, sender vi en ny Intro-pakke, det tar ca 2 uker." Sikker? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 åhh sender dem papirene da? Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Dem sender det du trenger, ja. Lenke til kommentar
DwightKS Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har en Intro Visa kort sjølv. Funker fett å handle på nettet. Du kan handle på komplett, eBay, finn osv... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Er du Introkunde og ønsker å bytte kort til Intro VISA? Her er oppskriften: 1. For å få Intro Visa logger du deg inn i nettbanken din og bestiller nytt Visa kort der. 2. Du får tilsendt papirer hjem som foreldrene/vergene signerer på. Dette returneres til oss pr post. 3. Når vi har mottatt papirene fra deg, sender vi en ny Intro-pakke, det tar ca 2 uker. I mappen finnes det grønne standardkortet og informasjon om alt du trenger for å bruke nettbanken (dersom du ikke har det fra før). 4. Ønsker du å bruke det grønne standardkortet, er det bare å ta det i bruk med en gang. Ønsker du valgfritt design må du gå inn i nettbanken din og laste opp det bildet du ønsker. Det koster ingen ting å få nytt kort med valgfritt design første gangen. Du kan også ta med deg foreldre/verge og stikke innom et av kontorene våre. edit: La til en bold for å svare på trådstarters siste spørsmål. Noe mer du trenger hjelp til å lese? Endret 20. mars 2011 av srbz Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Ja jeg er ikke dbnor kunde!! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Ja jeg er ikke dbnor kunde!! Snakk med foreldrene dine da. Så vidt jeg vet er det kun foresatte som kan bytte bank for deg fram til du er 18. Det gjelder også utsteding av bankkort om jeg ikke tar helt feil. Utover det så føler jeg på mange måter at jeg mater et troll nå. Endret 20. mars 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå