jakbones Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg trenger tips og triks for å lage en best mulig fest. - Festen er stor så det kommer 150-200 folk. - Regner med 50 av dem er 8. klassinger. 100 av dem er 9. klassinger. og eventuelt blir resten tiende klassinger. -inngangsprisen er 120 kr, så inntekten er på 18 000,-+. -Det vil være rundt 10 vakter som går rundt i lokalet. -Festen varer fra 20:00 til 24:00. Hvor mye skal jeg investere i lys og lyd? Noen tips til give-aways fra scenen? Tips til mat/drikke salg? Hvor jeg kan få fatt i sponsorer? Program for kvelden? Spesiell velkomst? Jeg tror alle har høye forhåpninger, for vi ble utsolgt etter 2 dager. Hadde hvert veldig hyggelig med svar uansett om du har erfaring eller ikke. Kom også gjerne med innspill til ting jeg ikke har nevnt Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Boombox, boller og saft, så brukar du resten av pengane på ny pc e.l. Du har ingen planar sjølv om kva tema for festen skal vere, likevel har du allerede solgt alle bilettane?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå