boffeeen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Skal til New York i påsken og lurer litt på å kjøpe et objektivt til kameraet mitt. Har et Nikon D300, en 28mm 2.8 og en 50mm 1.8, og merker at det kunne vært greit med et zoom-objektiv i området mellom 20mm-100mm. Nikon 24-70 blir for dyrt, og har derfor sett på Sigma sitt tilsvarende objektiv, som ligger rett under det jeg er villig til å gi. Andre tips? Tar også imot tips til butikker med godt utvalg/god service. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 BH Photo & Video er hvertfall butikken du burde besøke i New York. Den finner du på 9th Ave. @ 34th St. lokalt på Manhattan. De har stengt i jødiske høytider og slikt, så er du maks uheldig har de stengt under hele oppholdet ditt. http://www.bhphotovideo.com/find/HelpCenter/HoursOfOperation.jsp Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, BH er stengt mens jeg er der, først og fremst derfor jeg trenger tips til butikker, hehe. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 24-120 er langt over prisnivået mitt, dessverre. Kan også nevnes at jeg helst vil at objektivet også skal kunne brukes på analogt kamera, men det er ingen nødvendighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå