andebro Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei! Fikk mitt nytt hovedkort (sandybridge og SATA portene osv) i går og satte sammen pc på nytt men for hver gang jeg skal starte den nå må jeg ta ut alle minnebrikkene fortsett fra en, kjøre memO.K test og da starter den. Litt slitsom i lengden dessverre. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få pcn mer stabil? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Prøv med en og en rambrikke for å se om det er en av de det er noe feil med. Kan også prøve å underclocke ram'en ved en lavere volt og speed? Lenke til kommentar
andebro Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg har i alle samtidig men jeg på kjøre Mem Ok test fra starten av, det gjelder uansett hvilken ev brikkene jeg bruker dessverre. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 sjekket om det er kommet bios oppdateringer til kortet? Lenke til kommentar
andebro Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Har lastet den ned og skal få instalert den snarest mulig! Hver gang jeg går fra pcn i en halvtime og kommer tilbake så står den fortsatt på men da funker ikke skjermen, mus eller tastatur lengre selv om lydkorte fungerer. Det er veldig snålt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå