Nicolas9 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Heisann! Lurte på om noen vet hvordan man kan lage en intern søkefunksjon på en nettside. Slik at man kan søke etter f.eks artikler på siden. Ikke windows-server! Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 takker! noen som vet om noen andre alternativer? så har jeg noe å velge mellom. Og dette var vel ikke den proffeste jeg har sett heller. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Vil du sette opp ditt eget eller vil du bruke tredjeparts søkemotorer? Det ser mer profft ut om du bruker en egen søkemotor... Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Det ser mer profft ut om du bruker en egen søkemotor... Ja, jeg er enig i at det blir bedre om jeg setter opp en egen. Men det har jeg hverken tid eller kunnskap til Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Ja, jeg er enig i at det blir bedre om jeg setter opp en egen.Men det har jeg hverken tid eller kunnskap til Hvor lang tid har du? Hva slags scripting-språk støtter serveren din? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 støtter php4.3, html og perl, cgi Må få det opp ganske fort, det er i allefall planen. Men jeg reiser på ferie nå i "natt", og blir borte i to uker. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva er det du skal søke gjennom? Vanlige HTML dokumenter eller en database? I så fall, hva slags database? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Kun vanlige HTML-dokumenter. Ingen base. Og det beste er om det finnes en løsning som kan tilpasses mht. design. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har hørt en del bra om PhpDig eller hva det en nå het... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå