RBW Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi lever fremdeles litt i flyttekasser, men det meste er nå på plass. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kunne anbefalt dere hev-senk pulter om ikke hele gjengen vil ha ryggvondt iløpet av kort tid Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ryddige lokaler må jeg si Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Om dere har for mye stash som ligger å slenger er det bare å sende noe nordover til en fattig student i Tromsø... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ryddige lokaler må jeg si Tenkte det samme. For en ryddeper som meg får jeg nesten lyst til å ta turen bort og feie hele stedet. Liker også testområder i mer sterile miljøer, gjerne med litt forskningspreg over seg. Hadde vært flott om dere rapporterte framgangsmåten og utstyr dere bruker til de forskjellige testene også i en stor reportasje. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Bare gutter der? Ganske sikker på at jeg ser en eller to stykker. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ser ganske tydlig at de ansatte står rimelig fritt i valg av skjermer/PC-er Og vil tro at dette er en av grunnene til at det ser litt "rotete ut". Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Tipper det er rotete med type HW fordi dem får sikkert beholde litt her og der. Endret 20. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kunne anbefalt dere hev-senk pulter om ikke hele gjengen vil ha ryggvondt iløpet av kort tid Enig. Er det et sted det gjerne spares på så er det kontormøbler og man ender opp med noe skrot. Dårlig investering på lengre sikt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi har hev/senk og ingen har brukt det på flere år. Så vi har pulter på ~50kg uten noen fordel. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hva med å ha en konkurranse hvor dere bruker hardware dere har testa som premier ? 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg har hev/senk og bruker det hver eneste dag. Fantastisk greie. Anbefales! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Han nederst til venstre i det første bildet holdt musen på en merkelig måte... Ellers ser det jo fint ut Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ser at Torgrim sitter ved siden av Siemen, basert på den fine skjermpynten han har fått av meg Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hva med å ha en konkurranse hvor dere bruker hardware dere har testa som premier ? Det hørtes ut som en god ide Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kunne anbefalt dere hev-senk pulter om ikke hele gjengen vil ha ryggvondt iløpet av kort tid Enig. Er det et sted det gjerne spares på så er det kontormøbler og man ender opp med noe skrot. Dårlig investering på lengre sikt Jepp. Her på min arbeidsplass får alle hev-senk _etter_ man klager på vondt i ryggen. Snakk om å gjøre seg selv en bjørnetjeneste Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hmmm, merkelig at ingen har nevnt noe om han " hello kitty duden " ble litt sjokkert når jeg så det bildet Men vi har alle våre lyster som det heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå