Sapphire Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg leste på ASUS sin faq at nvidia sine drivere passer dårlig for dette kortet,de sa at nvidia driverene førte til treg oppstart. Er det noen andre som har erfart dette eller vet hva som er best å bruke av drivere. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 har driverne fra cd'en som fulgte med. oppstart med xp home tar under 1 min. men,ja... syens ikek dette er mye sett i forhold til pc'en jeg hadde før (395MHz og 128Mb RAM og xp) som brukte mange, mange, mange min på oppstart. som sagt; alt er relativt... Lenke til kommentar
mindwalker Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Syns oppstarten min har blitt litt tregere ja, noen som vet hvor jeg finner andre drivere enn nvidia sine ? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har brukt begge og kan ikke si at jeg har merket noe forskjell... er faktisk ikke sikker på om jeg bruker nVIDIA sine eller ASUS sine akkurat nå; og oppstarten tar ikke mange sekundene. Skulle være de driverene du trenger til ASUS Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei her finner du det du leter etter. mvh knutern_ Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg fikk ikke lyden til å funke med nvidia men med 1.16 driverene til asus så gikk det glatt. versjonsnr på 1.16 er asus sin egen, hvis du ser på hvilken versjon som feks lyddriveren har så er den høyere enn nvidia sin :o så min anbefaling er bruk asus sin selvom det står på nvida sine sider at den er kompatibel med a7n8x spesielt er det viktig hvis du har a7n8x-x 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå