kittybaby007 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei. Vi er fire jenter som har fått oppgaven om å snakke om Frelsesarmeen i 15 min. Problemet er at vi er lite kreative. Oppgaven går blant annet ut på å være kreative som f.eks ha med quiz i fremføringen eller noe som skuespill. Flere i klassen skal ha quiz så vi vil finne på noe annet og kreativt. Kan dere være så snille og hjelpe oss med forslager om hva vi kan gjøre? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Den beste måten å gjøre en muntlig fremføring underholdende på er å krydre den med noen korte, morsomme anekdoter om temaet underveis, men jeg vet jo ikke om det går inn under kravet om kreativitet. Skuespill pleier vel ofte å bli både kleint og kjedelig under slike tvungne forelesninger, men det er sikkert mange måter å aktivere publikum på utenom en helt vanlig quiz. Kommer ikke på noen konkrete idéer, men jeg hadde kanskje hatt noen forslag om jeg hadde visst mer enn jeg gjør om frelsesarmeen. Organiser en veldig enkel lek f.eks hvor dere legger inn litt læring av fakta. Lenke til kommentar
kittybaby007 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå