krist2 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 her er en link til et gothic 2 forum der du kan finne svar på det meste: http://www.rpgdot.com/phpBB2/index.php?c=3 Og for de som kan tysk, er dette kanskje den beste siden å få informasjon på: http://forum.gamesweb.com/forums/showthrea...threadid=189467 Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 FFX: Det har tatt et 'par timer' så langt ja =) Jeg må inrømme at jeg faktisk ikke har fullført spillet enda, da jeg spiller gjennom med mange forskjellige, og til tider kapittler gjennom flere ganger. Når jeg først forstod hvor massivt dette spillet var hvor lang tid det ville ta å skrive en fullstendig guide var det liksom ingen vei tilbake og jeg må nesten fullføre, heh. Hvis jeg fullfører spillet nå tror jeg det blir en liten knekk i pågangsmotet, så får vente til det siste med det. Cheezcake: Canthar vil alltid komme tilbake på et tidspunkt hvis du anmelder ham istedenfor Sarah, enten i kapittel 1, 2 eller 3. Det er bare en måte å unlate å betale disse 500, og det er å snike seg inn i cella hans hos Andre og drepe ham der. Da vil Sarah være der resten av spillet og hele denne hendelsen vil aldri skje. På den andre siden er det mye mas da - penger er i overflod etterhvert og 500 er ingenting. espen999: Finnes en full gjennomgang av alle 6 i den guiden =) Cheers, Ellusion Heh, jeg hadde drept omtrent alt og gjort det meste av quester tilgjengelig i slutten av kapittel 5. Plutselig hadde Bennet klar siste skrik Heavy Dragon Hunter Armor, og jeg var 12000 short. Da var det å begynne å springe rundt og lete etter planter, plukke opp orc-økser og stash som lå igjen på bakken =) Helsikes Nadja, vet du....um *host* Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hehe, joda men du blir ikke lei av henne etterhvert da? =) Greit nok at jeg skriver på en guide å får med meg det meste, men på slutten av kapittel 1 hadde jeg allerede 30.000 gull i de esktremt store lommene mine, og ikke peiling på hva jeg skal bruke det til, heh. Btw: Ny versjon ute som også dekker store deler av kapittel 2 nå =) Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 guider e for pingle og homse! eller noe sånt.. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Et lite og kjapt spørsmål bare: Jeg er stor fan av RPG, men jeg synes vel at Morrowind ble litt "kjedelig" på en måte, er mye mer glad i spill som Baldur's Gate etc. Vil jeg like Gothic 2 eller er det for likt Morrowind? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Et lite og kjapt spørsmål bare: Jeg er stor fan av RPG, men jeg synes vel at Morrowind ble litt "kjedelig" på en måte, er mye mer glad i spill som Baldur's Gate etc. Vil jeg like Gothic 2 eller er det for likt Morrowind? Gothic 2 er IKKE likt morrowind ! morrowind blir for kjedelig og langdrygt.. gothic er mer spennende... Beste spill ever : Baldurs gate , fallout og Gothic 2 Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 har tiden jeg bruker noe å si på handlingen? Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det er nesten helt umulig å drepe folka i theivsguilden dem er veldig sterke og har kjempebrae sverd! For å få nøkkelen må du få et quest av en av tyvene som er rundt khorinis, et oppdrag som er ulovelig selvfølgelig.. du sier ja til oppdraget, men istedet for så sladrer du til "Lord Andre" som er Militia sjefen og han kommer i fengsel. Etter må du gå til baren og da sier bartenderen at en person leter etter deg bak fiskesjappa. Dra dit og du finner ut at det er en assassin som vil drepe deg. Ta han først og du kan loote han for nøkkelen. Så går du ned i vannet og finner en hemmelig dør i en liten grotte på høyre side. Hvis du snakker med tyvene der inne vil du bli tvunget til å joine Theifsguilden ellers dreper de deg! Du kan jo joine så sladre til Andre! Opptil deg... Hvis du vil joine Malitiaen må du ALDRI hjelpe en tyv! Da er sjangsene større! Men når du tar theifguilden er det sikker på at du får være med og da får du ny uniform og mer respekt! Nå har jeg lett i mange timer. Hvor kan jeg joine Thifes Guild? Jeg finner ingen derfra... ( jeg drepte Moe, har det noe å si?) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hmm det skal jo ikke mye til for å skjønne hvem i byen som er i thieves guild men å bevise det .... klarte nettopp spillet... 46 timer :oops: og level 39, nesten 40 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 her er en link til et gothic 2 forum der du kan finne svar på det meste: http://www.rpgdot.com/phpBB2/index.php?c=3 Og for de som kan tysk, er dette kanskje den beste siden å få informasjon på:http://forum.gamesweb.com/forums/showthread.php?threadid=189467 Kan vertfall si navnet mitt på tysk, og presterte og få en 3`er i faget eneste komplette setningen jeg kan er, ich heisse kai und ist 21 jahre alt.. Vet ikke om det er helt riktig det heller... Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hmm det skal jo ikke mye til for å skjønne hvem i byen som er i thieves guild men å bevise det .... klarte nettopp spillet... 46 timer :oops: og level 39, nesten 40 hvem da? Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvor god er denne dragon scales armoren da? Jeg har 130/130/80/80 totalt nå. Men får jo litt hjelp fra ringer/amu. Bruker den paladin armoren som er gjemt i klosteret. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hvilket kloster er den gjemt i??? Hvor god er denne dragon scales armoren da? Jeg har 130/130/80/80 totalt nå. Men får jo litt hjelp fra ringer/amu. Bruker den paladin armoren som er gjemt i klosteret. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hva i Innos navn gjør Sun Aloe? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 jeg er paladin i chapter3, strax chapter4.. Er det noen vits å få bedre dexterity? har 35!! Har 70 i strength og 65% i one handed fighting skill... Kun vits med dexterity når man skal skyte bue eller?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kan vertfall si navnet mitt på tysk, og presterte og få en 3`er i faget eneste komplette setningen jeg kan er, ich heisse kai und ist 21 jahre alt.. Vet ikke om det er helt riktig det heller... Hmm.. trodde eg fant en feil hos deg, men gjorde visst ikke det allikavel.. fikk forøvrig 3 jeg og :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå