Minsc Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei. De siste dagene har jeg opplevd at når jeg bruker alt+tab eller ctrl+alt+delete, så henger pcen i myyyye lengre enn den har gjort før. Ctrl+alt+delete brukte 0,2 sekunder på å komme opp før, mens nå tar det 3-4 sekunder. Kan ikke huske å ha installert noe før dette skjedde. Opplever egentlig pcen som generelt tregere enn den har vært. Det skjedde bare helt plutselig.. Hvor kan problemet ligge? Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Prøv å kjøre defragmentering. Skjekk prosessene at det ikke er noe som ligger og lurer Dette gjør du med å trykke ctrl - shift - escape Sørg for at "prosessortaben" er valgt. Skjekk så i tabellen om det er noen prosesser som bruker mye "prosess" eller "cpu" som det heter på noen versjoner av windows. Ja også mitt siste tips: get a mac Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Er en stund siden jeg skrev dette innlegget nå, men problemet løste seg. Tror det kanskje var noe spyware som lå inne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå