MiSP Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg får ikke min Iomega Select 1TB eksterne harddisk til å virke med opptaksfunksjonen på min Panasonic G20. Harddisken fungerer fint på PC-en min, har formatert den og kan skrive filer til den. Når jeg kobler den til TV-en og setter den opp ser alt fint ut, TV-en gir ikke noe hint om at noe kan være galt, men selv om det står "recording" skriver den ikke til harddisken - lyset på harddisken blinker nemlig ikke kontinuerlig, slik den gjør når jeg skriver filer til den fra PC. Lyset blinker imidlertid et par ganger idet opptaket starter, når harddisken formateres (på TV-en), og når jeg går inn for å se hva som er lagret av opptak. Denne listen er så klart tom, og det eneste mulige hintet om at noe er galt, er at det i denne listen står "Remaining Capacity 0GB (0%)". Er det noen som vet hva som kan være galt? Endret 20. mars 2011 av MiSP Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har ikke testet selv, men ifølge tester jeg har lest skal TV'ene være litt pirkete på HDD som benyttes. Ikke sikkert dem er kompatible. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg leverte den inn og fikk pengene tilbake. Skal prøve den ENE som offisielt støttes. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Jeg fikk det til å virke ved å nullstille TV-en gjennom "Self Check" (hold inne - på siden av TV-en og trykk på Menu-kappen på fjernkontrollen mens TV-en er på). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå