waddaf Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nå i det siste har dette her begynt å poppe opp. Skjer helt random. Er jo nesten aldri inne på norske sider eller noe. Har NOD 32 installert på pcen. Hva faen er stumtjener.no? Lenke til kommentar
satchman Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg vil gjette på at dette er en reklamekampanje fra en eller annen nettside hvor noen har knotet litt når de la inn kampanjen i annonsesystemet slik at den dukker opp som en download istedet for å kjøres. Domenet tilhører ihvertfall et reklame/kampanjebyrå. Du kan jo lagre filen og se hva det er for noe Edit: Jeg gjetter på at det er en kampanje for Battlefield 3. Endret 20. mars 2011 av satchman Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg sjekket adressen - og det er et reklamefirma ja. de har noe med Battlefield3 å gjøre ja, så det kan nok stemme det. Jeg fikk den ikke opp som download, men jeg har opplevd det før. enten har det blitt rettet, eller så er det noe osm reagerer dårlig med en spesifikk nettleser på måten det er blitt implementert på. -Stigma Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Den kommer av og til hos meg og, den kommer når jeg bruker Spotify. Er som de andre over meg sier, reklame. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er en shockwave fil, dvs noe flashreklame som takles feil. Last den ned, er nok en fancy reklame for BF3 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hendt her også Du vet de reklamene som er i bunnen og på kanten på spotify, dem har gjort noe feil, så du må "Laste" ned for å se den Bare ignorer, dem retter det sikkert snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå