Gå til innhold

Fikk overførsel fra NAVI i nettbanken, hvem er det fra?

jeeee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel fra NAV Innkreving, og da er det meget sannsynlig at det dreier seg om barnebidrag eller liknende. Jeg er ikke kjent med reglene rundt dette, men jeg tror nok at beløpet normalt ville gå inn på konto til foreldre, men fra man blir myndig så går det vel direkte til barnet selv. Har du kanskje nylig fyllt 18 år?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Pengene er fra meg, jeg overførte til feil konto. Fint om du sender dem tilbake! :tease:

Sjekk med banken din, de vet nok hvor dette kommer fra.

Lenke til kommentar

NAVI er som nevnt ovenfor , NAV innkrevning, de fleste som får utbetalinger fra NAVI får det vedrøende barnebidrag, kontakt NAVI for mer informasjon, banken din kan ikke fortelle deg noe mer enn avsender, hvorfor skulle de ha et register med fakturagrunnlag etc, når du kjøper en vare på kiwi kan bare banken din fortelle deg at du har brukt kortet for x antall kr , ikke at du har kjøpt 4 melk og et brød, hvis du ser sammenligningen.

Forsåvidt skulle du ha mottatt et brev med info fra NAV/NAVI om hva beløpet er for, merk at disse ofte kommer noe tid etter selve utbetalingen så de virker som det er snakk om periodevise masseutsendinger.

NAVI er sammen med SIS et av de offentlige kontorene du ikke vil finne på noe tull med :p

Alt i alt har det nok en naturlig forklaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...