Gå til innhold

Hvilke spill kunne dere tenke dere som film?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Soldier_448: Jeg husker tilbake med kos på filmer som Day of the Dead, Night of the Living Dead, Evil Dead, Bad Taste, og enda Nightmare on Elm Street og lignende (som gikk uklippet på en gammel kanal som het Premiere dengang, senere filmnet og så canal+) - det er sikkert et barndoms dogme der vi satt i mørket og hisset hverandre opp hvor 'ikke-skummelt' det var og hvor redde vi var for at evt. foreldre skulle komme å oppdage hva vi faktisk satt å så på =)

 

Men til poenget - Resident Evil filmen minte meg godt på gamle slike zombie og gørr filmer, men hadde i tilegg to ekstremt snertne damer jeg liker godt, og i tilegg litt skyting, god moderne action og enda litt sci-fi. Joa, jeg må nesten si storslagen var det rette ordet, og jeg gleder som en 10 åring til Resident Evil 2 =)

 

Cheers,

Ellusion

 

 

Resident Evil var en ganske god film, men aldri storslagen i mine øyne :p, den ærestittelen foreholdes de gamle klassikerne (Evil Dead, Friday the 13th, A Nightmare on Elm Street og Bad Taste) :yes:

Lenke til kommentar

Wheel of time hadde rocka stort, ja, men skulle jeg valgt 1 bok til å bli filmatisert ville jeg valgt Sword Of Truth. (men vi snakker ikke om bøker så jeg går bort fra bøker nå)

 

Starcraft og Warcraft ville blitt phete (hvis de, som sagt mange ganger før, ble filmet seriøst og skikkelig).

Postal 2 kunne blitt en bra splatter film. Half Life kunne blitt en bra film hvis de dikter opp en ny historie som er bra for en gangs skyld. (ikke det vanlige, jeg er "trapped" i Black Mesa, jeg må ut, konseptet, men noe ordentlig.

Lenke til kommentar
noe ala det ja.. Bare med Steven Segal som swat soldat og Angelina Joile som tanya..

 

hvorfor skifte ut Kari Wuhrer som tanya? hu er jo b-film skuespiller fra før da! ;)

 

/pirke

 

swat er politi, altså ikke en militær gruppe/enhet...

 

/pirke

 

Joda swat er politi, men om jeg ikke husker feil er swat med i ra2.. De er helt lik tanya..

Lenke til kommentar
noe ala det ja.. Bare med Steven Segal som swat soldat og Angelina Joile som tanya..

 

hvorfor skifte ut Kari Wuhrer som tanya? hu er jo b-film skuespiller fra før da! ;)

 

/pirke

 

swat er politi, altså ikke en militær gruppe/enhet...

 

/pirke

 

Joda swat er politi, men om jeg ikke husker feil er swat med i ra2.. De er helt lik tanya..

 

du tar feil :p neida, vel jo, men ikke ment så nedsettende... :)

det er seals i RA, og commando?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...