nogard Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg synes det er mange spill som kunne vært en bra film, med unntak av Tombraider. Unreal2 og freelancer synes jeg kunne passet som filmer Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 synes egentlig ikke de hadde passet som filer... Men hva med ra2? Ser for meg en ultra nasjonalistisk amerikansk krigsfilm.. Lenke til kommentar
Über Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 synes egentlig ikke de hadde passet som filmer... Men hva med ra2? Ser for meg en ultra nasjonalistisk amerikansk krigsfilm.. Å du tenker på denne? edit:fixed Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 noe ala det ja.. Bare med Steven Segal som swat soldat og Angelina Joile som tanya.. Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Lula 3D ..men seriøst. Warcraft kunne blitt en god film, med store slag og det hele. Deus Ex ville vært fett også. Metal Gear Solid, som nesten er en film fra før av, og så klart - den gamle klassikeren Beneath a Steel Sky. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Metal gear solid så klart! Med kojima som regissør! 8) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Mange av de gamle adventure-spillene kunne passet som filmer. (Under A Killing Moon f.eks. (som nesten er en film i seg selv)) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 noe ala det ja.. Bare med Steven Segal som swat soldat og Angelina Joile som tanya.. God ide! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Max Payne, bra histore som passer til film Deus Ex, veldig bra historie Mafia og GTA vice city, potensiale til en skikkelig mafiafilm begge to :smile: Ringenes herre-spillene ville sikkert passet bra på film :wink: Lenke til kommentar
nogard Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 ja får bare vente like lenge som tombaraider måte, før noen oppfatter at dette er potensielle kandidater. Hvorfor ikke de har jo dilla på å lage filmer av gamle tegneserier. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ja får bare vente like lenge som tombaraider måte, før noen oppfatter at dette er potensielle kandidater. Det er en eneste grunn til at Tomb Raider ble film: en brystfager sexy dame! Andre spill er nok ikke like interessante i filmselskapenes øyne. Lenke til kommentar
nogard Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 synes historiene på de fleste nevnte spillene passer bedre enn historien til tombraider, men det er bare meg. Monkey island serien hadde vært bra som tegnefilmer. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ja, vi vet det, men ikke de som lager filmene Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Verdt å merke seg: Deus Ex og Max Payne er allerede annonsert som film. :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Max Payne, bra histore som passer til film max payne hadde en sugen, utbrukt historie: "******, familien min har blitt drept, nu skal jeg ta hevn... PÅ ALLE!!" Og deus ex ja: The word on da street er at eminem har hovedrollen men warcraft III ville passet aller best. Fantasy er in for tiden. og half-life, om de gjorde det seriøst. og midnight club II, men da er det vel like greit og se fast and the furious Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Er *veldig* få rollespillere her ja skjønner jeg. Et spill som bare viste historien til spillet "Planescape: Torment" hadde vært helt sinnsykt fett. Tror det spillet har den tykkeste storylinen jeg noensinne har vært borti. Litt småpirk som kanskje kan forstørres osv så har du alt som trengs. Ellers hadde jo filming av Blizzard sine spill vært konge. WarCraft III sin historie, laget i CGI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 StarCraft og/eller WarCraft. Sci-Fi og Fantasi er mine favoritter Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Er *veldig* få rollespillere her ja skjønner jeg. Et spill som bare viste historien til spillet "Planescape: Torment" hadde vært helt sinnsykt fett. Tror det spillet har den tykkeste storylinen jeg noensinne har vært borti. Litt småpirk som kanskje kan forstørres osv så har du alt som trengs. Ellers hadde jo filming av Blizzard sine spill vært konge. WarCraft III sin historie, laget i CGI synes baldur's gate sin historie var bedre enn planescape torment sin, men nevnte ikke BG, siden jeg trur historien er for lang og innholdrik for filmformatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå