frankhaugen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg ser etter forslag til åssen kurs/utdanning det kan være hensiktsmessig å tilby! Jeg tenker å arrangere kurser i IT da det i min landsdel er minimalt med kurstjenester på IT annet enn "datakortet", men jeg vet ikke hva folk egentlig ser etter, Jeg er litt datanerd og ser på et VB.net kurs som det mest spennende i verden, noe jeg antar ikke mange andre gjør. Hva foreslår dere? mine forslag: -Innføring i webdesign (SharePoint Designer) -Innføring i webutvikling (html, css) -IT-sikkerhet for hvermansen -Innføring i gratisprogrammer (linux, OpenSource) -3D modelering for nybegynnere jeg vil ha andres tanker og forslag til hva man kan lære folk! Hva kunne dere tenke dere å lære? Er mine forslag helt raua? Ingen dumme forslag! det er dog mange dumme kommentarer ! -frank Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Problemfiksing trådløst nettverk burde selge. selv ville jeg helst hatt et litt avansert serverkurs, men jeg antar jo at du vil tjene penger Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Problemfiksing trådløst nettverk burde selge. selv ville jeg helst hatt et litt avansert serverkurs, men jeg antar jo at du vil tjene penger Vel først å fremst handler det om å gå i 0,- til å begynne med, penger kommer etterhvert Men oppsett av servere var ikke dumt, sikkert mange som kunne tenke seg å ha egen webserver, filserver, eller backupserver i hjemmet sitt. thans mate -frank Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 #bump# Jeg vil gjerne ha endel input her, folk må komme med hva de ønsker å lære! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vell C++ og CSS og HTML hadde ikke vært så dumt å hatt noe forfriskining i men det er værtfall det jeg kunne nå ønsket å ha om på kurs Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Sikkert mange som har lyst til å lage egne programmer, kanskje det kunne vært noe å tilby? Du tenker kanskje ikke å tilby dette i jobbsammenheng, men for private gjøremål? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Vell C++ og CSS og HTML hadde ikke vært så dumt å hatt noe forfriskining i men det er værtfall det jeg kunne nå ønsket å ha om på kurs Sikkert mange som har lyst til å lage egne programmer, kanskje det kunne vært noe å tilby? Du tenker kanskje ikke å tilby dette i jobbsammenheng, men for private gjøremål? Ha kurs i webdesign (html, css) er en garantert vinner, det er ting som er morsomt brukans og lett. C++ er vel litt ambisiøst "Mr. Duklain", men hva med C#?? men stort såørsmål til begge to: Hva ville dere betalt for dette? et C# kurs måtte vært flere moduler og gå over lengre tid, men et webdesignkurs kan gjøres på en ettermiddag, hva ville dere betalt for slikt? Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg kommer aldri til å betale tusenvis av kroner for å gå på utviklerkurs for hobbybehov, betaler jobben og kurset er relevant er det derimot noe annet. Men da er det kanskje kurs av type testing, sikkerhet, og utviklingmetodikker jeg ville ønsket meg. Det finnes alltids kunnskapshull å tette. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvor sikter du? Privatpersoner? Da privatpersoner 15-25 år, eller 25+? Disse har nemlig ofte helt ulike interesser, og betalingsevne. 15-25 år er websider, egne programmer, hacking/sikkerhet, 3d osv. fett, derimot ønsker de kanskje ikke å betale allverdens. For 25+ finnes det andre ting: Sette oppe hjemmenettverk med servere, sette opp trådløst nettverk, sende mail (tenkt deg 60+) osv. Det er nok lettere å få med en del mennesker på noe helt basic, til gjengjeld ikke like gøy for deg kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå