ReGaiN Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Opplevde akkurat noe sykt ekkelt, er alene hjemme og skulle på do. Når jeg kom frem var dodøra låst fra innsiden.. Livredd akkurat nå.. Vet at den døra ikke var låst forrige gang jeg var på do.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har du ikke engang vurdert tanken at det er en psykopat eller noe? Gå ut i fra huset, og ring politiet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg tror du spøker jeg.. 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Gjør som Gypsy sa, gå ut og ring politiet! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Har åpnet døra og sjekka, er ingen i huset.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ivantacus Skrevet 19. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. mars 2011 Who you gonna call? Ghostbusters! 25 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvordan fikk du åpnet døra om den var låst fra innsiden? 3 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er det en slik gammeldags type lås med slik grå nøkkel? De er jo ofte slakke og vrir seg lett rundt av seg selv når du flytter på døra Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Men hvordan vet du at den er låst fra innsiden, kan jo være låst fra utsiden.. (?) Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Spøkelser låser jo aldri fra utsiden da, duh 4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Men hvordan vet du at den er låst fra innsiden, kan jo være låst fra utsiden.. (?) Yo, attention! : Opplevde akkurat noe sykt ekkelt, er alene hjemme og skulle på do. Når jeg kom frem var dodøra låst fra innsiden.. Livredd akkurat nå.. Vet at den døra ikke var låst forrige gang jeg var på do.. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 yo yo yo, han sa at han fikk opp døren, så da er spørsmålet hvordan? hvis han åpnet opp døren ved bruk av nøkkel, så kan jo døren låses fra utsiden og innsiden, the time will tell Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 stikk på kjøkkenet og finn den største/skarpeste kniven dere har, sånn just in case. 2 Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Er en sånn lås med en vrider på innsiden og på utsiden er Det en knot med en sprekk I som gjør at.man kan åpne den fra utsiden med en mynr eller liknende.. så er Jo ikke helt sikker på at den var låst fra innsiden, men låst Var den.... jeg har hvrtfall rømt til en kamerat. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Må si at jeg synes dette høres noe skummelt ut jeg da. Hadde dette skjedd meg i kveld hadde jeg nok faen meg funnet noe hardt å slå med, så ringt til noen og kommet meg vekk. Bra du har stukket til en kamerat. Det hele kan jo ha en logisk forklaring, men jeg synes hvertfall dette høres helt forferdelig skummelt ut. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 yo yo yo, han sa at han fikk opp døren, så da er spørsmålet hvordan? hvis han åpnet opp døren ved bruk av nøkkel, så kan jo døren låses fra utsiden og innsiden, the time will tell Yo yo yo yo, jeg vet at han sa det, og jeg spurte selv hvordan han klarte det når døren var låst fra innsiden. Du sier " hvordan vet du at den er låst fra innsiden" og jeg svarer at den må ha vært det ettersom trådstarter sa det. Copy? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det MÅ være et spøkelse! Selvfølgelig er det det! Hvem ellers ville gått inn på noen sitt toalett, låst en dør, stukket av bare for moro? Og hva er alle disse håpløse forslagene om at døren låste seg selv? Da er det jo et spøkelse da!! Spring og gjem deg så fort som du kan, ellers blir du spøkelsesfrokost! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du kan ha låst opp den låsen ca halvveis da du gikk ut av toalettet, slik at den på en måte smekka seg igjen når stengte døra. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Skal nok ikke se bortifra er det no paranormalt i huset ditt. Spøker hos en kamerat av meg også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jo, det skal man se bort i fra. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå