Ola92 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hallo! Som det står i tittelen så er vi en klasse med 60 personer som ønsker å overnatte i et sted med tak og fire vegger, i perioden 19 Juni - 24 Juni. Vi har et litt stramt budsjett på 20 - 30 000 kr. Vi har sett litt på hytter, men de har plass til maks 40 personer, og vi fant heller ikke 2-3 store hytter ved siden av hverandre. Skoler kan heller ikke leies, fordi vi drar i skoletiden. Er det noen som har noen forslag som kan redde 60 desperate ungdommer? Blir VELDIG takknemlig for svar! Endret 19. mars 2011 av Ola92 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har dere sjekket når de forskjellige folkehøyskolene tar ferie? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Nope, har du noen linker? Takk for svaret! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://www.folkehogskole.no/ Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Takker! Har sendt mail til dem, får håpe de har noen ledige Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Tror det vil øke sjangsene betraktelig om dere skriver noe om agendaen for turen og om det er mer enn bare fest. Å ha med lærere/foresatte vil også hjelpe. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Tror det vil øke sjangsene betraktelig om dere skriver noe om agendaen for turen og om det er mer enn bare fest. Å ha med lærere/foresatte vil også hjelpe. Det er vel en tur hvor vi skal kose oss sammen for siste gang, siden alle splittes etter tredje året. Vi kommer til å høre på litt musikk, ha forskjellige aktiviteter å gjøre, spise sammen og bare slappe av. Noen lærer blir med Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det høres veldig mye ut som bare festing for meg og det vil det også høres ut som for de som er ansvarlig for skolene. Tror nok dere bør tenke på en plan B. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 De fleste folkehøyskoler, som jeg har hørt om, har alkoholforbud... Også for leietagere... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er dere nødt til å skaffe felles boplass? Da jeg gikk tredjeåret på VGS tok vi en tur til Trondheim - og da ordna vi oss bare selv plass å bo. Funka fint det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er dere nødt til å skaffe felles boplass? Da jeg gikk tredjeåret på VGS tok vi en tur til Trondheim - og da ordna vi oss bare selv plass å bo. Funka fint det. Om planen er å ha party til de slokner ønsker de vel å være samlet. Dette er skolene også klar over og de ønsker ikke å sitte igjen med problemet med dører som står åpne hele natten pga de som heller skal ut på byen, herverk, spy og knuste flasker overalt. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Er dere nødt til å skaffe felles boplass? Da jeg gikk tredjeåret på VGS tok vi en tur til Trondheim - og da ordna vi oss bare selv plass å bo. Funka fint det. Ja, vi må ha felles boplass. Det her er forslagene som de fleste foretrekker: 1. Hyttetur (helst med innedo) 2. Diverse øyer (hudøya, hovedøya, langøyene osv.) 3. Billig hotell i Norge/Sverige (helst nærme en strand) Er det noen som har tips på bestemte steder i alternativ 1 og 3? Eller noen andre forslag? Takker for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå