Gå til innhold

BK: Sognefjorden i sort/hvitt


brk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Et flott bilde! Men.. det er for mørkt for min smak, og logoen din trekker ordentlig masse ned. Skulle jeg ha gitt en karakter ville den ha blitt 4/10 slik som bildet er nå. Reduser eller fjern logoen, og lysne bildet utenom skyene så hadde karakteren vært betydelig bedre! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

"Smaken er som baken" heter det. Jeg synes at du har truffet godt med den siste versjonen av bildet ditt. :) Så nå er det bare å få printet det ut i stort format, og få det opp på veggen! :thumbup:

Lenke til kommentar

iStereo: nettopp det som ble tanken da jeg lekte med dette bildet, og jeg så hvilket potensiale det lå i det. Brukte preseten som heter Black II i Lightroom (artikkel på akami forrige? uke).

Skarpheten på fjellene til venstre får jeg ikke gjort noe med. Men i stort format på lang

(ca 4m) avstand betyr det ikke så mye. Tenkte å prøve det 100×60cm. Koster rundt 400kr pluss ramme men tror det blir verdt det.

Lenke til kommentar

k-h-s: vil ikke gjøre det lysere, da mister det dramatikken, :)

Burde kanskje tilføye at jeg redigerer på en kalibrert macbook pro (glossy skjerm), og belysning som er fast. Bildet ser helt fantastisk ut på min skjerm i alle fall. Men! Hvilket papir ville dere skrevet det ut på?. Matt, eller glossy? Et lokalt firma kan til og med skrive ut på lærret.

Endret av brk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Uten tvil lerret!! :D Det gir en fantastisk effekt på bilder..! :) Har sett flere bilder printet ut på lerret, og det gir en særegen touch over bildet! ;)

Lenke til kommentar

Uten tvil lerret!! :D Det gir en fantastisk effekt på bilder..! :) Har sett flere bilder printet ut på lerret, og det gir en særegen touch over bildet! ;)

 

Skal gjøre en A3 utskrift på matt og glossy og teste resultatet. Tviler på at dette bildet gjør seg på lerret, til det har jeg et annet som jeg kalte tåketre. Ligger her på bildekritikken tror jeg.

 

edit: Tåketre:

 

 

post-153404-0-22245100-1300905608_thumb.jpg

 

Endret av brk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...