brk Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva synes dere? Er de mørke områdene for mørke? Synes selv at bildet ble helt fantastisk (sorry at jeg ikke poster det 100% ) beklager vannmerket men…. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) meget bra bilde, vannmerket ødelegger mye av intrykket! det burde ivertfall reduseres en god del. Skikkelig dystert bilde med god dybde, egentlig ikke mye å pirke på her..alt funker bra. Endret 19. mars 2011 av fotogigen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg synes bildet er for mørkt, spesielt den venstre delen. I tillegg virker fjellene noe uskarpe. Himmelen er grei. Lenke til kommentar
brk Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 TheGnome, Har lyst opp venstre side slik du foreslo og synes det ble bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Et flott bilde! Men.. det er for mørkt for min smak, og logoen din trekker ordentlig masse ned. Skulle jeg ha gitt en karakter ville den ha blitt 4/10 slik som bildet er nå. Reduser eller fjern logoen, og lysne bildet utenom skyene så hadde karakteren vært betydelig bedre! Lenke til kommentar
brk Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Okay. Skal legge ut en ny utgave, uten vannmerke. Kommer i løpet av natta om ikke tuborg lager for mye rot, Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Okay. Skal legge ut en ny utgave, uten vannmerke. Kommer i løpet av natta om ikke tuborg lager for mye rot, Det er en fordel om du legger tidligere bilde-versjoner i en spoiler, så vi uinnvidde kan forstå gangen i tråden Lenke til kommentar
brk Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Ny utgave. (før tuborg tar helt over) Hva bør jeg gjøre anderledes her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 "Smaken er som baken" heter det. Jeg synes at du har truffet godt med den siste versjonen av bildet ditt. Så nå er det bare å få printet det ut i stort format, og få det opp på veggen! Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 iStereo: nettopp det som ble tanken da jeg lekte med dette bildet, og jeg så hvilket potensiale det lå i det. Brukte preseten som heter Black II i Lightroom (artikkel på akami forrige? uke). Skarpheten på fjellene til venstre får jeg ikke gjort noe med. Men i stort format på lang (ca 4m) avstand betyr det ikke så mye. Tenkte å prøve det 100×60cm. Koster rundt 400kr pluss ramme men tror det blir verdt det. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Tror nok du må gjøre det noe lysere, virker som også du har lagt inn noe "grain"? Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) k-h-s: vil ikke gjøre det lysere, da mister det dramatikken, Burde kanskje tilføye at jeg redigerer på en kalibrert macbook pro (glossy skjerm), og belysning som er fast. Bildet ser helt fantastisk ut på min skjerm i alle fall. Men! Hvilket papir ville dere skrevet det ut på?. Matt, eller glossy? Et lokalt firma kan til og med skrive ut på lærret. Endret 23. mars 2011 av brk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Uten tvil lerret!! Det gir en fantastisk effekt på bilder..! Har sett flere bilder printet ut på lerret, og det gir en særegen touch over bildet! Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 på Kyrkjebø, mot vest. Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Flott bilde! Likte det veldig godt. Når på dagen er bildet tatt? Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Sent på ettermiddagen i begynnelsen av Juni 09. Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Uten tvil lerret!! Det gir en fantastisk effekt på bilder..! Har sett flere bilder printet ut på lerret, og det gir en særegen touch over bildet! Skal gjøre en A3 utskrift på matt og glossy og teste resultatet. Tviler på at dette bildet gjør seg på lerret, til det har jeg et annet som jeg kalte tåketre. Ligger her på bildekritikken tror jeg. edit: Tåketre: Endret 23. mars 2011 av brk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Den siste redigerte varianten er meget tiltalende. Bra komposisjon som suger deg inn i bildet. 2 tomler fra meg. Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Den siste redigerte varianten er meget tiltalende. Bra komposisjon som suger deg inn i bildet. 2 tomler fra meg. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå