Gå til innhold

Casio QV-5700, lurt valg?

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp kikket litt på casio QV-5700. Det så ut som et bra kamera. Men jeg vil først høre hva folk mener om det før jeg bestiller det. Og om det er et bra kjøp. Er det noen som har noe erfaring med det? Eller er det et annet kamera som jeg heller burde velge i prisklassen 4000-5500kr? Kameraet skal brukes fra opplevelses-fotografering til natur- og familie-fotografering.. :yes: og i såfall, hvilken internett-side burde jeg kjøpe casio QV-5700 for å få med mest tilleggsutstyr?noen som har noen tips...!?

en ting til jeg lurte på var om noen hadde noen tips om hvor det er best å kjøpe canon g3 på internett, hvilken side? en venn av meg skal kjøpe det , men vil helst bestille det i norge..

jeg blir veldig takknemilg for svar :p

Amatøren Isabel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på erfaringer her på siden når det gjelder QV-5700; http://prisguide.akamera.no/vis_produkt.ph...?product_id=597

Fotografi nr 2/2003 har testet kamera, og på plussiden fremheves god optikk og bildekvalitet. Minus er 'håpløs LCD' utendørs og 'klønete funksjonsvelger'.

Siden bildekvalitet er svært viktig for ethvert kamera, burde dette kamera absolutt være noe å se på.

Priser på G3 finner du i Prisguiden her på siden. G3 er også et kamera med svært gode egenskaper; se testen her på siden.

Lenke til kommentar

Casio 5700 gir mye for pengene; det er rimelig i innkjøp og takler AA-batterier og CompactFlash.

Vi fikk det inn til test, men jeg klarte å ødelegge det ved å miste det i bakken før noen av de standardiserte testene var gjennomført.

Førsteinntrykket var imidlertid noe negativt, særlig synes jeg det var noe tregt i bruk. I automatisk modus har man også maks 1/8 sekund lukkertid, en begrensning jeg ikke setter særlig pris på.

Vi har lagt ut mange bilder tatt med kameraet her:

http://galleriet.akamera.no/albup24

Personlig synes jeg bildekvaliteten var noe skuffende, men om du synes bildene i galleriet er gode nok for ditt bruk har du nok lite å frykte.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...