Cookiemonster25 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Kjøpte meg Xbox 360 Slim idag Da jeg hadde kommet til Xbox Live laget jeg bruker og skrev datoen min som 14-6-96. Da jeg gjorde det måtte jeg lage en "voksen bruker" jeg vet passord og alt. Det er så sinnsykt irriterende å skrive inn passordet for vær venn jeg adder. Hvordan skrur jeg av den brukeren og deretter sier at jeg er over 18 år. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 lag din voksen da. Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Har allerede laget en Xbox Live. Og jeg måtte lage en voksen bruker Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 HAHA. Jeg klarte å sette passord som jeg glemte :O Så fant jeg denne, du sletter passordet ditt og brukeren blir åpen http://www.youtube.com/watch?v=GPBCztbMacg Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg fant det selv Det står som Teen og ikke Adault. Satt det som Adault nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå