blomsty Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Etter å ha hatt en SE k800i siden den kom ut på markedet for endel år siden, tenkte jeg at det var på tide med en ny mobil. Jeg har ingen tidligere erfaringer med smartphones osv. Lurer på om det er noe poeng i å kjøpe en mobil med qwerty-tastatur, eller om man fort vender seg til å skrive på tastene på en touch? Har prøvd å skrive på en iphone, men der synes jeg knappene var så smale at jeg bare trykte feil, kan ikke akkurat si at det fristet å kjøpe en slik. Om jeg skulle gå for en med tastatur vil det jo begrense valgmulighetene mine, selvom jeg egentlig ikke vet hva jeg skulle valgt i det hele tatt. Har sett litt på en Nokia e7, men har forstått det slik at symbian^3 mer eller mindre er "dødt", og at man derfor bør holde seg til android telefoner (iOS føler jeg ikke er så aktuelt mtp. at iphone ikke frister). Viktige ting jeg føler en mobil bør ha for min bruk vil da være: gps, bra skjerm (at den ikke riper så lett, og har bra fargegjengivelse), solid/holdbar i utformingen, og at den har et greit oppsett. Design og slikt kommer jo an på øyet som ser, men at den ikke bare er plastikk er jo et + tenker jeg. Håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå