Gå til innhold

hARDDISKEN ER LIIT "TREIG"


Anbefalte innlegg

nÅR JEG SPILLER F.EKS WArcraft hakker det når jeg ser rudt om i mappen og andre spill som generals og cs, ifølge specken er det ikke mye gammeldags

 

radeon 9700 pro

apacer 512 ddrram pc 2700

hardisk maxtor 120 8 mb 7200 rpminutt

xp 2400 266 fsb hovedkort k7n2g ilsr

 

får et halvt år siden duttet jeg et bigtower chietteck i gulvet. det samme som jeg har nå, hjelper det din vurdering

 

prøvde hardisken på en annen bra maskin der hakket den på samme måten når jeg rukket på venstre og høyre pil på tataturet, skal vel ikke i teorien hakke med dette spefikasjonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#1 har du mye dritt som feks kazaa osv lagt in på pcn kan du gå på www.google.com og søke på lavasoft adaware og spybot og kjører dette..

#2 defragmer pcn jevnlig og du vill se at pcn blir mye friskere og raskere

#3 formater innimellom hvis du er av typen som roter mye og instalerer masse tulll du egentlig ikke vet hva er og roter til registeret ha gjerne 2 partisjoner så du kan legge over viktige filer på den andre partisjonen når du må fortmatere

#4prøv å oppdatere hovedkort drivere og 3dkort drivere gå in på system tools> system information og sjekk om mange ting deler på 1 irq adresse.. sjekk om pcn er overoppheta

 

btw. drivere finner man ofte på produsentenes hjemme sider som feks www.nvidia.com www.via.com www.ati.com osv anbefaler ati 3.5 drivern fra www.omegacorner.com da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...