jornod Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 hei, jeg skal ha muntlig fremføring i naturfag for å heve karakteren på korte i det og kan fritt velge hva jeg vil innenfor astronomi, jeg tenker på å snakke om typer stjerner eller, solsystemer eller gliese 581 noen konkrete tips om hva jeg kan snakke om eller? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva med å snakke om degraderingen av Pluto? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Du kan jo også snakke om en stjernes livsløp og dens prosesser, ellers kan du jo snakke om svarte hull? Endret 20. mars 2011 av Pius Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg ville ha snakket om størrelsen på universet. Der vet vi at det ikke finnes noe fasit svar, men du kan komme med noen grunnlegende teorier som du eller andre forskere har kommet fram til. Men husk derimot å kunne bevise påstanden, eller forklarte påstanden, hvis ikke kan du ende med dårlig karakter. Jeg ville ha gjort på denne måten, for da har jeg en litt annerledes presentasjon enn de andre, med tanke på innhold. Lenke til kommentar
jornod Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 haha snakket i 40 min om nøytron stjerner tror at karakteren blir god anyway i og med at jeg går i 8. klasse Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Snakket du i 40 min? I 8.? Lenke til kommentar
jornod Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 ja jeg laget en prezi med illustrasjoner og overskrifter etc. også viste eg en film ( ca. 5 min) jeg intresserer meg veldig for det, så vet endel Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du burde få en god karakter. Jeg regner med at du ville fått en god karakter ved rundt 10 min i 8. Så fremt du ikke hadde snakket piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå