Skog Skrike Blod Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei! Jeg både mottar og kan sende sms til de aller fleste, men når jeg sender melding til denne ene personen, så mottar ikke hun mine meldinger, enten jeg sender fra mobil eller "gratis-sms" fra operatørens nettsider. Merkelig nok kan hun sende til meg, samtidig som hun både mottar og kan sende til alle andre. Hva i all verden kan problemet være? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hun kan ha blokkert nummeret ditt. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Ja, det er selvsagt en mulighet, men hun ringte operatøren og fikk hjelp, og det skulle visstnok ha vært i orden nå. Og tror ikke hun hadde klart å blokkere om hun hadde villet det heller Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Bra det ordnet seg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ja, det er selvsagt en mulighet, men hun ringte operatøren og fikk hjelp, og det skulle visstnok ha vært i orden nå. Og tror ikke hun hadde klart å blokkere om hun hadde villet det heller Si ikke det! For en tid siden oppdaget jeg at mine meldinger ikke kom frem til dama. Etter noe undersøkelser viste det seg at hun hadde (uten å villet det) lagt meg til i en liste med nummer som SMS skulle avvises fra. Langt nede i listen, som ellers var tom. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hun er sannsynligvis ikke interessert i deg. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Hun er sannsynligvis ikke interessert i deg. huffda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå