Gå til innhold

fjerne facebook sync desire hd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slett kontoen fra meny --> instillinger --> kontoer og synkronisering. Eller huk av facebook derfra. Den synker ikke sms, men plasserer bildet av personen til dem du har fått sms fra dersom de er oppført i vennelista de med samme nr.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Nå må du gjøre som jeg sa og huka av "synkronisere kontakter". Da vil dem ikke dukke opp. Ellers kan du slette kontoen og så legge den inn igjen. Da får du opp valget: synkronisere alt, synkronisere kun kontakter du har, eller synkroniser ingen.

Lenke til kommentar

ah sorry, takk! :)

Men du. har desire HD som sagt. på hovedskjermen, så trykker jeg på meny knappen slik at alle apps og greier kommer opp og jeg kan bla nedover. kam man ppå noen måte kategprisere dette i mapper eller lignende? Ikke kun etter navn eller dato...spill i en mappe f.eks

Lenke til kommentar

Men du. har desire HD som sagt. på hovedskjermen, så trykker jeg på meny knappen slik at alle apps og greier kommer opp og jeg kan bla nedover. kam man ppå noen måte kategprisere dette i mapper eller lignende? Ikke kun etter navn eller dato...spill i en mappe f.eks

Ja. Gå på en av hjemskjermene dine. Hold inne fingeren til du får opp widget menyen. Der kan du lage en folder. Åpne folderen og deretter gå inn på lista de over programmer. Nå kan du holde inne iconet til det programmet du vil ha i mappa. Litt vanskelig å forklare. Men her kan du legge inn hva du vil av programmer i en mappe.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Vil de mappene jeg da eventuelt lager vises i den menyen jeg nå har med alle programmene?

Ja. Gå på en av hjemskjermene dine. Hold inne fingeren til du får opp widget menyen. Der kan du lage en folder. Åpne folderen og deretter gå inn på lista de over programmer. Nå kan du holde inne iconet til det programmet du vil ha i mappa. Litt vanskelig å forklare. Men her kan du legge inn hva du vil av programmer i en mappe.

Lenke til kommentar

ok!

Så den originale menyen på telefonen kan man ikke gjøre noe med altså annet enn å velge om det skal vises alfabetisk eller etter dato?

Nei, mappa vises på en av hjemskjermene dine.

Mulig dette går ann i form av et app, men ikke gjennom det standard.

Lenke til kommentar

Alt kan i grunn fikses på, men mulig du må finne et program på market som lar deg det. Kanskje må du også ha root tilgang osv. Det letteste er med den mappe saken som allerede er tilgjengelig. Det er ikke så tungvindt.

Lenke til kommentar

Okey, takker for info! :)

Har du greie på dette med ROOT etc? Android revolution HD og slikt, hva er det egentlig?

Kikket på den nettsiden med info, men veldig vanskelig skjønne. hehe. Hva gjør det kort fortalt med tlf egentlig? lønner det seg?

Alt kan i grunn fikses på, men mulig du må finne et program på market som lar deg det. Kanskje må du også ha root tilgang osv. Det letteste er med den mappe saken som allerede er tilgjengelig. Det er ikke så tungvindt.

Lenke til kommentar

Det gjør ting bittelitt kjappere, bittelitt bedre batteritid osv. I grunn ikke særlig vits i å legge det inn. Jeg merker ikke noe forskjell. Revolution Rom gjør ingen visuelle endringer, kun ting under skallet. Du kan jo ta en titt på changeloggen og se om det frister. Visst ikke er det andre rom.

Lenke til kommentar

Hvilke andre rom finnes det du kan fortelle om da, og hva er eventuelt forskjellen?

har null peiling hva dette er, hehe. Changelogg?

Det gjør ting bittelitt kjappere, bittelitt bedre batteritid osv. I grunn ikke særlig vits i å legge det inn. Jeg merker ikke noe forskjell. Revolution Rom gjør ingen visuelle endringer, kun ting under skallet. Du kan jo ta en titt på changeloggen og se om det frister. Visst ikke er det andre rom.

Lenke til kommentar

Du får bare ta en kikk her.

Changelog, hva som er blitt forbedret og endret på.

Eks:

Android Revolution HD 3.2 [16.03.2011]

- New kernel 1.3.8.2

* Patched up do .33

* Fixed 100% CPU usage issue

* New CPU table (Speed improvements & better battery life)

* Fixed rotation issue

- Weather hopefully fixed for all with no need to flash weather fix

- build.prop changes for both HD & 4G users

- Stability changes

- Radio related files taken from 2.16.0.0 leaked ROM*

* Highly recommended radio for Android Revolution HD 3.2 is 12.41.60.19_26.06.04.14_M

- Fixed GPS for 4G users (Thanks to bowtieguy)

- Force USB debugging enabled = 1 upon flash to avoid freezes (Thanks to LeeDroid)

- ES File Explorer updated to latest 1.4.8.9

- Adobe Flash Player updated to latest 10.2.155.67

- Facebook updated to latest 1.5.2

- Minor changes

Lenke til kommentar

Ah, okey :)

Men, er det utrygt? Kan det endres tilbake til originalt igjen om man ikke er fornøyd?

Du får bare ta en kikk her.

Changelog, hva som er blitt forbedret og endret på.

Eks:

Android Revolution HD 3.2 [16.03.2011]

- New kernel 1.3.8.2

* Patched up do .33

* Fixed 100% CPU usage issue

* New CPU table (Speed improvements & better battery life)

* Fixed rotation issue

- Weather hopefully fixed for all with no need to flash weather fix

- build.prop changes for both HD & 4G users

- Stability changes

- Radio related files taken from 2.16.0.0 leaked ROM*

* Highly recommended radio for Android Revolution HD 3.2 is 12.41.60.19_26.06.04.14_M

- Fixed GPS for 4G users (Thanks to bowtieguy)

- Force USB debugging enabled = 1 upon flash to avoid freezes (Thanks to LeeDroid)

- ES File Explorer updated to latest 1.4.8.9

- Adobe Flash Player updated to latest 10.2.155.67

- Facebook updated to latest 1.5.2

- Minor changes

Lenke til kommentar

Ja, dersom du følger fremgangsmåte til punkt og prikke så skal ikke telefonen gå i lufta nei. En del av fremgangsmåten er nettopp det å ta backup. Da kan du rulle tilbake til slik som du hadde det. Selv tar jeg alltid backup av hele systemet, men også av sms, anropslogg, mail, programmer , kontakter osv før jeg går i gang med flashing av ny rom og oppdateringer.

Lenke til kommentar

Lagde ny mappe nå som havnet på hoved-hjem skjermen, men hvordan kan jeg endre navn på den mappa egentlig? prøver trykke og holde inne på mappa, men får da kun slettet den, ikke redigert den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...