RolfBelsvik Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skal til syden med familien i påsken og mor mi har gitt meg ansvaret for reisemålet:P Så trenger hjelp:P Er soldat langt inni troms og har frøset nå altfor lenge så må isåfall t en varm plass:) Kriterier: - Bra natteliv - Bra damer - Varmt (helst ved middelhavet) - Mye fun å finne på - Fine strender - Familievennlig Takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Er det lov å reise utenlands under perm da ? Du må vell helst til kanariøyene for å finne noe særlig varme i Europa nå vell og da er det vell hovedstaden Las Palmas som jeg vil tro har nattliv. Endret 19. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det er nok ikke lov uten videre nei. En må søke og så bli beordret utenlands. (om noen sjekker er en annen sak) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Var det jeg trodde. Har hørt noe om det tidligere. Da må du nok smøre deg med tålmodighet til sommeren. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Var det jeg trodde. Har hørt noe om det tidligere. Da må du nok smøre deg med tålmodighet til sommeren. Ser ikke noen grunn til at du skulle bli nektet om permen er lang nok og spesielt ikke om du holder deg innenfor EU (og jeg vet om flere som har gjort tilsvarende uten å bli merket). Det er forøvrig kongeriket du ikke har lov til å forlate, slik at tur med danskebåten eller harrytur til Sverige i bunn og grunn er like ille. Lenke til kommentar
RolfBelsvik Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Det er lov... og ja, en må søke, men man får de som regel godkjent, har en 11 dagers perm, så e rikeli me tid;) Eg trenger reisemål ikke andre råd:) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Reiste til England når jeg var inne, med søknad på forhånd. Fikk til og med utvida perm bare for å dra på turen, så de er ikke strenge på dette. Lenke til kommentar
RolfBelsvik Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 har ganske tight schedual der eg er så er ikke noe rom for utvidelse:/ men gran canaria står høgst på lista for øyeblikket:) Noen som vet om kule ting å gjøre der eller? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg skal til Kina på permen. Ikke søkt enda men :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå