Matawa Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hallo! Jeg har en milliard sanger jeg skulle ha ryddet opp i på pcen min. Jeg har lest andre tråder og ting om dette tidligere, men får ikke svar på akkurat det jeg lurer på. Mange anbefaler å bruke Mediamonkey. Har selv brukt Mediamonkey, og det fungerer perfekt. Men problemet er at den kun endrer sangen i selve programmet. Så hvis man har en haug filer liggende på harddisken, så ser de helt fine ut i Mediamonkey, men så snart man flytter de til et annet program, er de like rotete som de var tidligere, fordi Mediamonkey,og heller ingen andre programmer jeg har prøvd, endre Selve fila. Er det jeg som er dum her? Hva gjør man med dette? Takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 iTunes putter filene i mapper for deg, basert på Artist/album, så kan du kopiere de ut av iTunes mappen etterpå og ta med deg strukturen og bruke som du vil. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Om du har en milliard sanger så betyr det at du har nærmere 4 petabyte med lagringsplass. Det tror jeg ikke på altså. Så det. Edit: Du har sikkert alt sett på dette, jeg vet ikke om det er noe tess. http://www.automaticmusicorganizer.com/about_automatic_music_organizer.html Endret 19. mars 2011 av Ayb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå