Gå til innhold

Reklamering på forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-03 22:53, CannoliBoy skrev:

Jeg skjønner hva du mener. At jeg ikke har kommet med noen offentlig uttalelse eller reaksjon på det er beklagelig, og kommer av at jeg dessverre ikke har hatt tid til å følge med på alle diskusjonene på forumet. Etter det jeg kan se ut fra trådene du linket til er saken mer eller mindre oppgjort, så jeg ser ingen grunn til å komme med en uttalelse utover dette nå.

Retningslinjer på forumet er noe vi jobber med nå, i tillegg til at vi vil få moderatorgruppen vår større og mer aktiv.

Svar meg nå ærlig, redaktørgutt Bjerke: UNNGÅR DERE BEVISSTDENNE SAKEN? Dere kan umulig ha unngått å oppdage dette, da denne posten har vært oppe et utall ganger. Dere kan vel også ha hatt vanskelig for å unngå de nye avsløringene om snikreklame (noe jeg mistenker dere kommer til å påstå). Kan du svare med hånden på hjertet om det ER et samarbeid mellom noen av dere og disconnection? Dette spørsmålet har jo dere alle unngått til det latterlige i tidligere threader, og jeg med andre synes dette er katasrofalt uprofesjonelt gjort av dere.

Det finnes da tak i dere som driver både anti-warez og flyttebyrå i stor stil her inne til å få denne katastrofalt latterlige viftekremmeren kholseth lyst i bann.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 22:53, CannoliBoy skrev:

Jeg skjønner hva du mener. At jeg ikke har kommet med noen offentlig uttalelse eller reaksjon på det er beklagelig, og kommer av at jeg dessverre ikke har hatt tid til å følge med på alle diskusjonene på forumet. Etter det jeg kan se ut fra trådene du linket til er saken mer eller mindre oppgjort, så jeg ser ingen grunn til å komme med en uttalelse utover dette nå.

Retningslinjer på forumet er noe vi jobber med nå, i tillegg til at vi vil få moderatorgruppen vår større og mer aktiv.

Svar meg nå ærlig, redaktør Bjerke: UNNGÅR DERE BEVISST DENNE SAKEN? Dere kan umulig ha unngått å oppdage dette, da denne posten har vært oppe et utall ganger. Dere kan vel også ha hatt vanskelig for å unngå de nye avsløringene om snikreklame (noe jeg mistenker dere kommer til å påstå). Kan du svare med hånden på hjertet om det ER et samarbeid mellom noen av dere og disconnection? Dette spørsmålet har jo dere alle unngått til det latterlige i tidligere threader, og jeg med andre synes dette er MEGET uprofesjonelt gjort av dere, og lukter korrupt av hele bøtteballetten.

Det finnes da tak i dere som driver både anti-warez og flyttebyrå i stor stil her inne til å få denne katastrofalt latterlige viftekremmeren kholseth lyst i bann og grillet "på torget"

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-04-20 18:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 04:53, Corleone skrev:

Kjøl deg litt ned nå gutt!

Kanskje normal trenger en kjoele-vifte?

Hoerer det blir varmt anbefalt saant fra et firma som heter NetConnection.

khosethl har visstnok god erfaring med kjoep fra dem, saa alle er jo ikke negative til dette firmaet da.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...