normal Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12741&forum=78 [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-02-03 15:20 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 eh ok sorry den ble postet så mangen ganger, virket som internett klikket her, det gikk treigt og jeg endte opp med å sende 3 ganger så admin bare slett de to andre du (hvis du virkelig vil det ) [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-02-03 13:42 ] Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jada, det vil jeg - kommer nok til å flytte denne etterhvert også, ettersom du har lagt den inn under nyheter... I framtiden ser jeg helst at slike beskjeder blir gitt til oss via mail, så vi får gjort noe med det. Vi tillater selvfølgelig ikke direkte reklamering på vårt forum. På den annen side har diskusjonstrådene du refererer til utviklet seg så langt utover det saklige (du er ikke den største synderen her, normal) at det nesten er smakløst. Ansatte i nettbutikker som med viten og vilje villeder forumbrukere og reklamerer for sine bedrifter må selvfølgelig lukes ut, men det kan ikke gå så langt at en fornøyd kunde ikke kan formidle det videre. Lenke til kommentar
normal Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Etter min mening er dette en så alvorlig sak at det faktisk er en ganske stor nyhet i dette miljøet. Og det synes jeg personer innen dette miljøet fortjenre å vite, og jeg vil påpeke dette litt mer offisielt enn å sende en mail til dere. Dere kan forresten umulig ha ungått å legge merke til denne saken, og jeg hintet selv i threaden om at dere burde komme med en offisiell uttalelse om dette, og faktisk regagere meget kraftig. Da dette ikke skjedde følte jeg en voldsom indre trang til å blåse dette opp litt på førstesiden... som du kanskje skjønner :wink: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg skjønner hva du mener. At jeg ikke har kommet med noen offentlig uttalelse eller reaksjon på det er beklagelig, og kommer av at jeg dessverre ikke har hatt tid til å følge med på alle diskusjonene på forumet. Etter det jeg kan se ut fra trådene du linket til er saken mer eller mindre oppgjort, så jeg ser ingen grunn til å komme med en uttalelse utover dette nå. Retningslinjer på forumet er noe vi jobber med nå, i tillegg til at vi vil få moderatorgruppen vår større og mer aktiv. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Siterer megselv fra Posten: Jobber ikke på netconection, men de er en liten webshop som ikke har spenn til noe ordentlig reklame , derfor får de en av de ansatte til og ta seg en tur innom her og skriver noe positivt. Greit nok det , men de burde ha opgitt seg for og være butikken og IKKE kunder. HAr handlet på netconetction en gang og er fornøyd. De har gjort en tabbe , men de svarer og unskylder. Men vi har alltid fått det vi betaler for , så hva er galt med og Spare noen kroner?? Så lenge sevicen og prisene er bra så handler jeg der flereganger. -------------------------------------------------- Så jeg bryr meg ikke om dette ,så lenge priser og service er bra. Lenke til kommentar
normal Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 18:37, CFD skrev:Siterer megselv fra Posten:Jobber ikke på netconection, men de er en liten webshop som ikke har spenn til noe ordentlig reklame , derfor får de en av de ansatte til og ta seg en tur innom her og skriver noe positivt. Greit nok det , men de burde ha opgitt seg for og være butikken og IKKE kunder. HAr handlet på netconetction en gang og er fornøyd. De har gjort en tabbe , men de svarer og unskylder. Men vi har alltid fått det vi betaler for , så hva er galt med og Spare noen kroner?? Så lenge sevicen og prisene er bra så handler jeg der flereganger. -------------------------------------------------- Så jeg bryr meg ikke om dette ,så lenge priser og service er bra. ..................... Den tankegangen provoserer meg, fordi jeg synes det er jvli naivt! De unnskyldet seg ikke med en gang, men prøvde seg med ENDA mer juks ved å gå under falsk psuedonym. Unnskyldningen var bare BARE for å redde sitt eget skinn, og naive tullinger (som deg?... no offence) skal tilgi de [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-02-13 22:15 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 -------------------------------------------------- Så jeg bryr meg ikke om dette ,så lenge priser og service er bra. ..................... Den tankegangen provoserer meg, fordi jeg synes det er jvli naivt! De unnskyldet seg ikke med en gang, men prøvde seg med ENDA mer juks ved å gå under falsk psuedonym. Unnskyldningen var bare BARE for å redde sitt eget skinn, og naive tullinger (som deg?... no offence) skal tilgi de ---- Alle kan jo rette opp det de har gjort galt. Bli bedre. Gå fra og være dårlig til bra. Skjønt det nå? DE har unskjyldt seg, og hva er galt med og spare noen kroner? De fleste overklokkere har ikke flust med spenn. Du kan synes hva du hvil ,men så lenge de er raske med og levere og bra priser så driter jeg i hva de har gjort før. Du lever jo f... i fortiden , det er jo fremtiden som teller. Nå fikk du et svar og tygge på , hvis du ikke liker det så er det ditt problem. Og jeg liker ikke at folk kaller meg tulling. Leser nemelig dagbladet jeg og jeg har sterke meninger. [ endret av CFD den 2002-02-15 16:16 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 åh fy **** det der gidd jeg ikke svare på engang... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Når noen har et poeng så trekker du deg unna ja..... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Dere, begynn naa ikke aa kaste dritt paa hverandre dah... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Har oxo lagt merke til denne personen som har postet opptill 50 poster minst med reclamering før netconnection. Det virker som det er rein reklamering fra et firma som ikke har spess god råd og ikke kan reklamere på f.eks hw.no, i allefall vil de gjøre det billigst mulig. Personlig så synes jeg at slike folk burde få kraftig refst fra moderatorer, ev. utestengelse en vis tid. Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-03-08 19:38 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 13:30, CFD skrev:Når noen har et poeng så trekker du deg unna ja..... han hadde et poeng ja, men det var så forbannet dårlig at jeg måtte slå på mitt eget hode for å ikke sprekke av oppgitthet fyren er på jordet, ting også på at du er det (hvor er forresten din eminente mening/argumentasjon?) jeg har ikke tid og krefter til å banke vett inn på noen av dere... Lost cases hvis dere har lest igjennom originalposten og allikevel støtter de bedritne foka som driver den biznizn der Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 han hadde et poeng ja, men det var så forbannet dårlig at jeg måtte slå på mitt eget hode for å ikke sprekke av oppgitthet fyren er på jordet, ting også på at du er det (hvor er forresten din eminente mening/argumentasjon?) jeg har ikke tid og krefter til å banke vett inn på noen av dere... Lost cases hvis dere har lest igjennom originalposten og allikevel støtter de bedritne foka som driver den biznizn der Nå har vi hatt nok om dette? Det finnes over 4mill. personer i landet og det finnes 4mill. forskjellige meninger så man kan vel mene hva man vil? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Åffer i h*lvette er det fortsatt liv i denna tråden?!! Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: Corleone skrev (2002-04-10 01:44):Åffer i h*lvette er det fortsatt liv i denna tråden?!! Fordi folk vil ha det siste ordet... :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Dere har vel sjekket oppdateringene på den posten linken fører til NETCON INN MY ÆS Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Netconnections driter seg ut... IGJEN ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå