Gå til innhold

Flyhavarikommisjonen [Diskusjonstråd]

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte å lage en tråd der vi alle kan dele våre favoritt serier. Husk også å stemme på den serien du liker best, dette gjør du ved å gi en stjerne til det innlegget du syns var tragisk/best..osv

Vel, etter at jeg har sett på en rekke episoder, har jeg gått lei. Fordi jeg har sett alle som har blitt sendt på discovery channel i NORGE. derfor søkte jeg litt på youtube, og fant en veldig tragisk serie. Den er også blitt min favoritt og beste serie fra flyhavarikommisjonen.

Vel, jeg har ikke sett alle episodene, har kun sett de som har blit vist på tv i Norge. Ellers har jeg ikke sett alle.

Min beste serie er : Ghost Plane

http://www.youtube.com/watch?v=fC0aAY6oIjM

Del din beste serie, vis du syntes at du likte denne. Vær så snill å gi en stjerne til innlegget. Takk,

TIL dere som ikke vet, er disse episodene virkelige. Dette har skjedd før..

Endret av Noreply
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her er oversikt over alle episodene som er produsert. Tror alle er lagt ut på Youtube, så det er bare å søke på tittel

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mayday_episodes

Synes denne serien er veldig underholdende og selv om jeg ikke har noen "favorittkatastrofe" så synes jeg episoden med rekonstruksjon av verdens mest tragiske flyulykke på Tenerife i 1977 var interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for informasjonen, visste ikke at denne herlige serien er tilgjenglig på YouTube. :dribble:

Har ingen spesielle favoritter, men jeg syns episoden er bedre desto større fly og desto flere drepte det er (f.eks. Tenerife-ulykken).:ph34r:

Er ellers litt svak for "Killing Machine" med franske GIGN i aksjon.

Lenke til kommentar

1.posten må ha blitt skrevet i fylla, enten det ellers så har noen ufrivillig fått med seg et ekstra kromoson i froskostblandinga.

Har ingen spesielle favoritter, men jeg syns episoden er bedre desto større fly og desto flere drepte det er (f.eks. Tenerife-ulykken).

Samme her. Gidder ikke se med mindre det er store ulykker eller potensielt mystiske årsaker bak, jamfør Partnair (norge 1989)

Mine innlegg*

• Liker 2
Lenke til kommentar

1.posten må ha blitt skrevet i fylla, enten det ellers så har noen ufrivillig fått med seg et ekstra kromoson i froskostblandinga.

Har ingen spesielle favoritter, men jeg syns episoden er bedre desto større fly og desto flere drepte det er (f.eks. Tenerife-ulykken).

Samme her. Gidder ikke se med mindre det er store ulykker eller potensielt mystiske årsaker bak, jamfør Partnair (norge 1989)

Mine innlegg*

lol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...