Gå til innhold

Gaming pc til 9-10k, uten skjerm

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å kjøpe ein ny PC i løpet av dei neste få vekene, skal brukes hovudsakeleg til gaming. Trenger ikkje skjerm fordi eg har ein forholdvis ny IPS skjerm med 1920x1080 oppløysning. Målet er å ha ein kraftig PC som kan kjøre dei aller fleste spel dei neste 2-3 åra på max uten å begynne å nedsmelte eller støye som ein bilmotor (forøvrig så gjør PC'en min det nå, overraska over at eg ikkje er døv enda.) Blir min første sjølvbygde PC.

Her er eit oppsett eg har laga etter å ha sett litt rundt på hardware verdenen for tida:

https://prisguiden.no/profil/lister/123410

Mine val er litt farga av hardware syn frå amerikanske nettsider som overclock.net, tomshardware.com, anandtech.com osv. Seier det berre fordi det ser ut som at her i landet er PSU'er frå chieftec og ram frå Corsair vanlige val, mens det virker som dei i utlandet foretrekker Corsair, Seasonic, Antec, Enermax etc PSU og ram frå g.skill og mushkin.

Sjølv om eg vil ha ein PC som klarar seg ei stund, trur eg nvidia 570 er eit betre val enn 580; 580 er ein del betre, om ikkje i "kraft-per-krone", men kostar 1000 kroner meir og om 2-3 år finn eg nok skjermkort i 2000kr klassen som er langt betre. Har de nokre tankar rundt dette?

Tenker på Antec Truepower (New) 750w sjølv om 650w utvilsomt er nok for 570; det ser ut til at dustinhome har gjort ein tabbe og har 750w billigare enn 650w. Er litt usikker rundt harddisk; Samsung Spinpoint F3 1 TB virker som eit bra og rimeleg val, men har høyrt rykter om at den er ganske støyande (og eg taklar ikkje enda ein HDD som kvinar slikt som den eg har nå.) I tillegg var Seagate Barracuda 7200.12 rekna som lika godt of kanskje hakket kjøligare/raskare for eit år sidan, men nå har eg ikkje høyrt noko om han. Er det ein grunn til det?

Ellers lurar eg på om de syns at http://www.multicom.no/GSKILL-Eco-4GB-DDR3-Kit-(2x2GB)-PC312800-1600MHz-CL7-7-8-7-24,-135V/cat-p/c36213/p10585939 ser ut som bra ram, om Fractal Define R3 er stor nok til GTX 570, og om Asus P8P67 PRO saman med i7 2500k er ein god kombo for dette oppsettet. Trur det er alt eg har av spørsmål, veldig kjekt om eg kan få litt tilbakemelding før eg brukar så mykje pengar på dette. Alle råd og tips er velkomne :).

Endret av pesekatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit fint oppsett =)

(Strømforsyning)---- CORSAIR HX 750W ATX12V 2.2 / EPS12V

(Prosessor)--------- INTEL CORE I7 2600K 3.40GHZ 8MB S-1155

(CPU Kjøler)-------- CORSAIR H70 HYDRO CPU COOLER

(Hovedkort)--------- ASUS P8P67 DELUXE P67 S-1155 ATX

(Minne)------------- CORSAIR 8GB DDR3 1866MHZ (2X4GB) CL9 VENGEANCE

(Skjermkort)-------- Gainward GeForce GTX 580 1536MB PhysX

Eller Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX

(Skjerm)------------ BenQ 24" LCD G2420HD

(SSD Disk)---------- CORSAIR FORCE 2.5" 120GB SSD MLC

(Harddisk)---------- SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB

Lenke til kommentar

Tviler på at SSD er aktuellt sidan dei er ganske dyre og teknisk sett unødvendige, ein ny type kjem ut snart som skal vere betre men krever venting (har hørt dette tidlegare, huske ikkje detaljar) og sjølv om superrask lasting/oppstart sikkert er kult, virker det ikkje som om det er veldig sentralt til ytelse. Føler uannsett at nyare PC'ar starter opp ganske raskt med valig HDD.

Fortsatt kjekt med meir kritikk, om eventuelle ting ikkje passar saman, betre/rimelegare val og så vidare :).

Lenke til kommentar

Noen som veit om det er noko gale med prisguide for tida? Nå ser det ut som halvparten av varene har forsvunne utan at eg har gjort noko, og tidligare ville fleire varer ikkje leggje seg til lista. Skal prøve å fikse det nå.

EDIT: Ser ut til at prisguide ikkje vil akseptera endringar frå meg. Skriver ei liste her då;

Antec Truepower New 750w (PSU)

Fractal Define R3 (kabinett)

Coolermaster Hyper 212 + (cpu kjølar)

Nvidia Geforce GTX 570 (skjermkort)

Windows 7 Home Premiun 64-bit (operativsystem)

Intel i7 2500k (prosessor)

G.SKILL Eco 4GB DDR3 Kit (2x2GB) 1600MHz CL7 7-8-7-24, 1.35V (ram)

Asus P8P67 PRO (hovedkort)

Trur det var alt. Tenker på denne rammen fordi g.skill er kanskje det mest annerkjende merket i utlandet når det gjeld ram, og fordi 1600mhz med gode, låge "timings" til lav pris ser bra ut. Merker derimot at nå for tida, i motsetning til i fjor vår, er 8 GB ram ofte anbefalt. Argumentet var at meir enn 4 gb var unødvendig om ein ikkje skulle ha datidas intel med triplechannel (6GB), og meir enn 4/6GB var rekna som sløssing av pengar. Har noko endra seg? Eller er det berre det at ram er billig?

Det får meg forresten til å undre; er intel 2500k etc nå dualchannel eller trippelchannel på same måte som dei litt eldre intel prosessorane?

- Thom, ser ut som eit fint oppsett, om litt dyrt; trur ikkje eg har råd til premium hk eller semi-vannkjøling for cpu, dessuten hører eg at 2600k er litt dårligare enn 2500k i spill og i alle fall ikkje betre på det området og som eg sa i hovudposten, trenger eg ikkje skjerm. Vurderer sterkt om 580 istedet for 570 er verdt det, men er det nokon grunn til at du foretrekker Gainward som merke?

Endret av pesekatt
Lenke til kommentar

Fann hjelp frå ei anna side, og er meir eller mindre sikker på oppsettet nå. Det blir nok:

PSU: XFX BLACK EDITION 750W

HDD: Samsung Spinpoint F3 1 TB

kabinett: Fractal Design Define R3 Black Pearl

GPU: Asus GeForce GTX 570 1280 MB

CPU: Intel Core i5 2500K

HK: Asus P8P67 PRO

DVD/CD: Sony AD-5260

RAM: G.SKILL Ripjaws-X 8GB DDR3 K 1600MHz Non-ECC CL9 9-9-9-24-2N 1.5V (

Trur eg hopper over cpu kjøler.

Lenke til kommentar

Fann hjelp frå ei anna side, og er meir eller mindre sikker på oppsettet nå. Det blir nok:

PSU: XFX BLACK EDITION 750W

HDD: Samsung Spinpoint F3 1 TB

kabinett: Fractal Design Define R3 Black Pearl

GPU: Asus GeForce GTX 570 1280 MB

CPU: Intel Core i5 2500K

HK: Asus P8P67 PRO

DVD/CD: Sony AD-5260

RAM: G.SKILL Ripjaws-X 8GB DDR3 K 1600MHz Non-ECC CL9 9-9-9-24-2N 1.5V (

Trur eg hopper over cpu kjøler.

veldig fint oppsett. men anbefaler på det sterkeste cpukjøler, da det er driiitlett å overclocke på asus p8p67 pro. 3 klikk i windows med asus sin programvare. alt er automatisk.

jeg ville valgt corsair H50 eller H70 cpu kjøler.

her er en video hvor de overclocker i windows med asus sin programvare:

se fra 20 min, 20:00 :)

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit om ein Corsair H70 passer i NZXT Phantom Big Tower??

Har sett mange har Corsair H70 i den men nokon seier at ein må flytte den store 200mm vifta på toppen.

Og nokon meier at det går akkurat. Er det nokon som veit det?

Lenke til kommentar

Trur ikkje eg vil prøve meg å vannkjøling, sjølv om eg har høyrt at Corsair sine skal vere enkle å installere (men også ikkje særleg betre enn luftkjøling.) Trur eg heller prøver å finne ein billigare kjølar, men det er få gode budsjett løysningar i Noreg ser det ut som.

Lenke til kommentar

Går du for H50 vil jeg råde deg til å skaffe en vifte eller to i samme slengen for push/pull-konfigurasjon, samt en Y-splitter så viftene kjører på tilnærmet samme hastighet. Dette er ingen nødvendighet da H50 yter godt i utgangspunktet, men ettersom hertzene/tempen stiger vil du nok se positivt på +- 5 grader.

Noe jeg personlig finner veldig nyttig er en viftekontroller. Dette vil evt. være aktuelt hvis du har mange vifter i kabinettet. Viftene kan jo stort sett kontrolleres via software, men det er ikke alltid dette fungerer like godt.

Ang. skjermkortet er det et godt valg. Har et lignende oppsett selv og det drar det meste på full pupp. Støy kan derimot bli et problem hvis du bryr deg om slikt. Standard-kjøleren på Gtx570 kan støye en del når kortet blir varmt. Det var definitivt den mest støyende delen i maskinen min (blant ni store vifter samt PSU) før jeg skaffet en tredjeparts-kjøler. MSI blant andre har alternative utgaver som støyer mye mindre og har lavere temp. Mulig du allerede har valgt et slikt, men jeg kan ikke se den spesifikke utgaven.

Et siste punkt er valget av PSU. Hovedkortet ditt støtter SLI så hvis du om en stund ser at ytelsen til ett Gtx570 ikke helt holder mål så har du mulighet til å gå for en SLI-løsning. I så tilfelle kan evt. en kraftigere PSU på f.eks 850W være ønskelig.

Strømforsyningen vil også i mye mindre grad enn alt annet degraderes og er derfor etter mitt hode den aller viktigste investeringen da den henger med i svingene i årevis. Derimot er andre komponenter avleggs etter et års tid. Noe å tenke litt på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...