kans Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hei, som emne tittelen sier, trenger jeg hjelp til og finne nye serier og se på. Jeg har lest gjennom anbfalings tråden et par ganger, men finner ikke noe av interesse eller noe jeg ikke har sett. Så setter pris på hjelp! Her er en liste over seriene jeg har sett/ser på Sons of anarchy big bang theory Walking dead Leverage Spartacus Blood And Sand Hung Louie How i met your mother The office Misfits Greek Breaking Bad House King of queens Two and a half man Party Down Generation Kill Blue mountain state Endret 19. mars 2011 av kans Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sjekk ut blue montain state, utrolig bra serie spør du meg Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Laster ned Walking dead nå. Ellers anbefaler jeg Dexter. House M.D. er også pensum (nye episoder natt til tirsdager). 1 Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det heter House. House M.D. var bare tittlen under de første episodene, den har hete House i rundt 6-7år nå. 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Har du sett Chuck? anbefales på det sterkeste, er en blanding av Action og komedie, eller så har vi Californication en ganske rå Komedie/Drama serie! http://en.wikipedia.org/wiki/Californication_(TV_series) http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_(TV_series) Endret 19. mars 2011 av cookiemonster123 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Californication er morsomt. Det er liksom noe annerledes enn alt det andre på skjermen synes nå jeg. Family Guy er fantastisk Edit. Burde lest kommentaren til han over ;p jaja, Hank Moody ftw. Endret 19. mars 2011 av Teac 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg holder på med 2. gjennomgang av Veronica Mars. Om du ser fra utsiden så tror du kanskje at det er en high school flick som er laget for fjortisjenter. Da begår du en stor feil. Det var slik serien ble markedsført, noe som førte til dårlige seertall og en tidlig død (3 sesonger). Veronica Mars er en veldig intelligent drama/krimserie, med karakterer du virkelig bryr deg om, spilt av (for det meste) veldig gode skuespillere, særlig Kristen Bell som spiller hovedrollen. Historien er herlig innviklet med flere gode mysterier som går over tre sesonger, ikke slik som CSI som har en ny historie per episode. Karakterutviklingen er i motsetning til episodebaserte serier (CSI, House o.l.). Litt om forhistorien. Ikke les mer enn "About the Show" (som jeg linket til). Siden er full av spoilers. Gjør deg selv en tjeneste å se èn episode. Du kommer til å bli hektet! For å illustrere: Veronica Mars er på topp 3 lista mi av alle serier jeg har sett, sammen med Death Note og The Wire. Her er alle seriene jeg har sett: 1. 24 3. Ancient Rome - The Rise and Fall of an Empire 4. Archer (2009) 5. Bam's Unholy Union 6. Band of Brother 7. Battlestar Galactica 8. Breaking Bad 9. Californication 10. Cowboy Bebop 11. Curb Your Enthusiasm 12. Death Note 13. Dexter 14. Elfen Lied 15. Family Guy 16. Firefly 17. Flight of the Conchords 18. FullMetal Alchemist 19. Gantz 20. Generation Kill 21. Hagane no Renkinjutsushi (2009) 22. Harper's Island 23. Hellsing 24. Heroes 25. Higurashi no Naku Koro ni 26. House 27. Jackass 28. Koselig med peis 29. Lost 30. Malcolm in the Middle 31. Monster 32. Neon Genesis Evangelion 33. Nitro Circus 34. Penn & Teller: Bullshit! 35. Planet Earth 36. Pokémon 37. Prison Break 38. Riget 39. Scrubs 40. Six Feet Under 41. South Park 42. Storbynatt 43. Tengen Toppa Gurren-Lagann 44. The Dudesons 45. The Dudesons in America 46. The L Word 48. The Pacific 50. The Simpsons 51. The Sopranos 52. The Walking Dead 53. The Wire 55. Twin Peaks 56. Ultimate Parkour Challenge 57. Veronica Mars 58. Viva la Bam 59. Wolf's Rain Endret 19. mars 2011 av Obi von Knobi 1 Lenke til kommentar
kans Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Er ikke noe glad i Dexter eller Chuck. Veronica Mars ser jeg som regel på TV, liker det men er mer sånn man ser på TV. Det samme gjelder da family guy, simpson etc Takk for lista Obi, leser ikke gjennom den nå. Siden jeg har et par pils innabors og skal snart bevege meg ut på byn. Men tror nok kanskje jeg finner noe tipps der Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Justified og/eller Deadwood. http://www.youtube.com/watch?v=RfMSxf6P_AM http://www.youtube.com/watch?v=5Cnl-xa_nFU 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er ikke noe glad i Dexter eller Chuck. Veronica Mars ser jeg som regel på TV, liker det men er mer sånn man ser på TV. Det samme gjelder da family guy, simpson etc Takk for lista Obi, leser ikke gjennom den nå. Siden jeg har et par pils innabors og skal snart bevege meg ut på byn. Men tror nok kanskje jeg finner noe tipps der Mener du sånn en gang i blandt, i motsetning til å se alle episodene kronologisk? Det er jo ikke lurt; om du går glipp av et par episoder, så har det jo skjedd så mye at det er problematisk å følge med videre. Om du går glipp av flere episoder i episodebaserte serier slik som CSI og House, så merker du det så vidt. Serier blir mye bedre om man ser dem sammenhengende på kort tid, spesielt de med sesongbaserte storylines (som f.eks. Dexter og Veronica Mars) Når jeg så Scrubs sesong 1-8 på 3-4 uker så var jeg i lykkerus lenge 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 The Amazing Race utrolig artig. Ellers ser jeg ikke South Park på lista di? Lenke til kommentar
blomsty Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mad men Six feet under V (både gamle og nye) Fringe Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg postet nettop dette i en annen tråd. Mine topplister: *1-3: Death Note - The Wire - Veronica Mars 4: Californication 5: Band of Brothers 6: Elfen Lied 7: Battlestar Galactica 8: Breaking Bad 9: Firefly 10: Fullmetal Alchemist (den første, ikke Brotherhood) 11: Twin Peaks Komedier: 1: Scrubs 2: Curb Your Enthusiasm 3: Flight of the Conchords 4: South Park 5: Archer *Rekkefølgen på disse er vanskelig å slå fast, men akkurat nå er VM på første fordi jeg holder på med 2. gjennomgang nå. 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Siden du har sett Generation Kill regner jeg med at du har sett Band of Brothers og The Pacific, eller? Har ikke sett så mye av Spartacus Blood And Sand, men likte veldig godt Rome, som er mer historisk korrekt. Into the West er også verdt å se igjennom Endret 19. mars 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
kans Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Justified og/eller Deadwood. http://www.youtube.com/watch?v=RfMSxf6P_AM http://www.youtube.com/watch?v=5Cnl-xa_nFU Likte ikke Justified no særlig, men tar en titt på Deadwood tror jeg selvom traileren ikke appelerte spesielt mye Er ikke noe glad i Dexter eller Chuck. Veronica Mars ser jeg som regel på TV, liker det men er mer sånn man ser på TV. Det samme gjelder da family guy, simpson etc Takk for lista Obi, leser ikke gjennom den nå. Siden jeg har et par pils innabors og skal snart bevege meg ut på byn. Men tror nok kanskje jeg finner noe tipps der Mener du sånn en gang i blandt, i motsetning til å se alle episodene kronologisk? Det er jo ikke lurt; om du går glipp av et par episoder, så har det jo skjedd så mye at det er problematisk å følge med videre. Om du går glipp av flere episoder i episodebaserte serier slik som CSI og House, så merker du det så vidt. Serier blir mye bedre om man ser dem sammenhengende på kort tid, spesielt de med sesongbaserte storylines (som f.eks. Dexter og Veronica Mars) Når jeg så Scrubs sesong 1-8 på 3-4 uker så var jeg i lykkerus lenge Ja, er sånn at jeg er på det i ny og ne, men kan jo alltids bare se alle ep som du foreslår Entourage. Likte aldri det noe særlig heller, så et par episoder men syntes ikke det var ekstremt kult. Gossip Girl ehm? What the ? The Amazing Race utrolig artig. Ellers ser jeg ikke South Park på lista di? Det synes jeg bare er kjedelig. Ikke super fan av south park, men ser på det iblant Siden du har sett Generation Kill regner jeg med at du har sett Band of Brothers og The Pacific, eller? Har ikke sett så mye av Spartacus Blood And Sand, men likte veldig godt Rome, som er mer historisk korrekt. Into the West er også verdt å se igjennom så nesten alle episodene i Band of Brothers, men datt litt av etter episode 7. The Pacific, har jeg egentlig tenkt en stund på og se men tenker jeg venter til jeg får "dratt" meg gjennom BOB. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Anbefaler It's Always Sunny in Philadelphia! Veldig morsom serie om en egoistisk og uempatisk gjeng som eier en pub i philadelphia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå