bjorneoen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hei! Driver å prøver å montere et fjernstyrt sentrallås sett som jeg kjøpte på ebay. Er universalt så skal funke men vanskelig å vite hvilke ledninger som skal hvor.. Det jeg har gjort sålangt er å koble fra en kontakt som fører til sentrallås knappen som sitter på døra. Har en lapp som fulgte med settet, hvor det står at orange, hvit og gul er for lock og hvit/svart, orange/svart og gul/svart er for unlock. Og så er det en rød til + og svart til jording. Etter mye prøving så klarte jeg å finne en kombinasjon som funket på lock. Da fungerer låsen akkurat som den skal når jeg trykker på låse merket på fjernkontrollen, men har ikke klart å finne noen kombinasjon som funker på unlock, så derfor jeg spør her på forumet. Legger med bilde så dere skjønner hva jeg prater om: Så da lurer jeg veldig på hvordan jeg skal koble unlock, noen som veit? Er det riktig at gul og rød skal i samme? virker ulogisk da rød er strøm mens gul er jo signal :S Endret 19. mars 2011 av bjorneoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå