kans Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Satt nå på verandaen i et fantastisk vær, sola skinner så jeg bestemte meg for og ta en øl. Helt nyedelig og sitte i tskjorta og ta en pils nå ! FANTASTISK Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Er nydlig her i Stavanger også nå. Men ikke helt terrasse varmt enda. Men ølen sitter godt i hånden. Endret 19. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ingen ting er som årets første utepils! Lenke til kommentar
kans Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Her i oslo er det helt nydelig! Satt meg som saagt på verandaen i tskjorte og tok en pils! Noe så fantastisk ! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) på verandaen her er det -1.2 Men digg med Pils ute ja, uten tvil!! Endret 19. mars 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 "åhhhh jeg drikker Øl så sykt kul jeg er!" Ja i sta så satt jeg her og tok meg en pils, det var en veldig god pils (Les: øl) jeg drakk den og det var en god øl. Det som er litt ekstra kult er at jeg ikke er gammel nok til å drikke øl, likevel så gjorde jeg det. Drakk øl altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå