AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Synes denne er ganske skummel. Hva tror dere? Postet av anonym: d57b7b1331a12c5e64460a5ae86a27ff Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skal de ikke være litt mer brun/sortaktige om den er ondartet? Jeg vil likevel råde deg til å oppsøke lege om du tviler. Det er vel begrenset hva selv en lege(om en ser bildet) kan finne ut av et bilde. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er bare å få den fjernet. Særlig om den klør eller er øm, noe legen sa til meg å være obs over (jeg har mange føflekker og fjerner regelmessig). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Problemet er at den er ved siden av kølla, og jeg har ikke lyst til å ha åpent sår der så lenge. Hvor mye koster det for å fjerne den? Har 2-3 jeg gjerne skulle hatt bort. Er det mye jobb å fjerne den? Hvor lenge er det sår/sting? Takk for raske svar Postet av anonym: d57b7b1331a12c5e64460a5ae86a27ff Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det blir sagt at føflekker der det vokser hår er et godt tegn. Det er ikke godt nok for meg, jeg skal fjerne en på onsdag som jeg ikke "stoler" på. Det tar bare minutter, prisen er ikke problem (husker ikke hva det koster), sårene er grodd etter 3-7 dager alt etter hvor store og dype de er. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ut i fra det jeg har sett før så så den rimelig bra ut. Litt ujevn farge i ytterkant (mulig betennelse, klør den ?) men den er symmetrisk. I forhold til abcd-kriteriene (asymmetri, kant, farge og diameter) så vil vel de aller fleste leger vurdere den som snill. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har en del lignende selv. Oppsøkte spesialist, men fikk bare beskjed om å følge litt med om de økte i størrelse. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Den klør litt iblant, men igjen, så barberer jeg området 2-3 ganger per uke, så det kan ha noe med saken å gjøre(bruker asan som "glidekrem" når jeg barberer). Tror ikke den har økt særlig i størrelse. Kanskje littegrann siden jeg var barn. Et av problemene er at den ofte blir kuttet av barberbladene, og blir sår på grunn av det. Skal snart til legen, så kan be ham bestille en time til fjerning :-) Postet av anonym: d57b7b1331a12c5e64460a5ae86a27ff Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Han setter ikke opp en time bare for det, han fjerner den nok på stedet når du er der. Er bare et lite lokalbedøvelse, og han kutter den vekk. Avhengig av størrelsen, så er det mulig du får 1 eller 2 sting. Endret 20. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå