holdopp Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg valgte å kalle emnet for elementære problemer med logitech frdi når jeg søker rundt for å finne svar på det jeg lurer på blir jeg sendt rundt i en jungel med allskens tekniske spesifikasjoner. Jeg er heler dristig å prøver her. Ganske så nylig ervervet jeg meg en LG LCD TV og en logitech Z-5500. Det første problemet jeg møter på er etter instalasjonen av Logitechen fordi på displayet finner den ikke inputen. Skjermen blinker og det står "detecting". Deretter finnern "stero" også begynner den på igjen. Dette meg litt "feedback"? fra subwoffer. Lurer på hva jeg gjør galt? Det andre jeg lurer på er og få lyden fra anlegget på TVen fordi etter at jeg har puttet de riktige fargene på kabelen som fulgte med inn i den justeringsenhenetn, sliter jeg med å finne de riktige stedene og putte inn kabelene på TVen Dette er kanskje litt dårlig forklart, men er etter beste evne. Vet jeg kanskje hører ut som en bestemor som trenger hjelp til og skru på nettet, men må si det er iriterende når man legger tid og penger i et slikt prosjekt og ikke får den kvaliteten man kjøper. Takk for hjelpen den som hjelper H Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Siden det er optisk/tos-link på Z5500, så sjekk om dette er på tven. Mest sannsynligvis så har du dette, så derfor, kjøp en Optisk kabel, gå inn på menyen på tven din, still inn slik at lyden går digital ut av optisk, og vips så har du lyd på anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå