Aragorn195 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei! Jeg vet ikke om mitt problem passer til denne kategorien, men jeg vet ikke hvor ellers den kan passe. Men problemet mitt det er at jeg så på tv og ville skifte kanal da plutselig Tuneren ikke vil reagere på noe av det jeg trykker på, det eneste jeg kan gjøre det er å skru av og på tuneren og det hjelper heller ikke. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å ordne dette? Den tuneren jeg har er en: Viasat HD Tuner, DSB-H670N. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Dra ut strømkontakten, og vent en liten stund før du setter i kontakten igjen... Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Nei, det funket dessverre ikke. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tom for batteri i fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Nei, det lyser på kontrollen når jeg trykker på noe. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Den har plutselig begynt å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå