sirk800 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) har et lite problem her Min pc trenger å formanteres ikke på grunn av virus har for mange feil og skrot på pcen eg har asus n series n51vg har desvere ikke cd takk på forhånd Endret 19. mars 2011 av sirk800 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://en.kioskea.net/faq/4162-restore-an-asus-netbook-to-factory-settings Trykk F9 under oppstart. Merk at blir slettet, og du hopper tilbake til vanlig fabrikkstandard. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Du må ha en eller annen form for oppstarts-CD eller DVD med formateringssoftware. Vanligvis en Windows-CD eller DVD. Uten den vil du uansett ikke få installert Windows på nytt igjen etterpå. Alternativet er en Recovery-CD/DVD. Endret 19. mars 2011 av sedsberg Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Du må ha en eller annen form for oppstarts-CD eller DVD med formateringssoftware. Vanligvis en Windows-CD eller DVD. Uten den vil du uansett ikke få installert Windows på nytt igjen etterpå. Alternativet er en Recovery-CD/DVD. går det ann å brenne filene vi trenger? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mulig din maskin allerede har en recovery-partisjon. Sjekk ut Quote sitt innlegg ovenfor. Hvis ikke så må du enten ha en Windows installasjonsplate eller en recovery-plate. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Alle Asus-pc'ene jeg har vært borti har hatt en recovery-partisjon. Da skal det egentlig ikke være nødvendig med CD, litt usikker da det er en stund siden sist jeg gjorde det på jobb. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 På en del nyere maskiner (ikke sikker på Asus) har man gåt mer bort i fra recovery-partisjoner og i stedet har et system der bruker selv må lage en recovery-CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå