Gå til innhold

[Løst] ps3 problem!

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har en ps3 som er brukt, og 2 kontroller.. Så skulle jeg koble til alt da, åsså trykte jeg på knappen, den logoen :) Så bare sto den der å blinkte, så kobla jeg til den andre kontrollen, med ledning, den sto og blinkte den og... Hva kan være problemet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis én av lampene blinker når den er koblet til med kabel så betyr det at den lader.

Hvis alle lampene blinker hele tiden så har den ikke forbindelse. Da må du koble til USB-kabelen. PS3 må være på.

Alle linker, først fort, så sakte... Så har jeg koblet til usbkabel, men det blinker på samme måte ._.

Lenke til kommentar

Korrekt prosedyre skal være:

Skru på PS3.

Koble til kontroller med USB-kabel. Nå skal alle lysene blinke.

Trykk på PS-knappen. Nå skal kun én lampe blinke (kan ta noen sekunder før den blinker).

Vanlige problemer:

Å trykke på PS-knappen når PS3 er av vil ikke alltid få PS3 til å skru seg på. alle 4 lampene vil da blinke.

Når USB-kabelen ikke er tilkoblet vil kontrolleren av og til ikke få forbindelse. Alle lampene vil da blinke.

Hvis noe annet skjer vil jeg tro noe er defekt.

Lenke til kommentar

Korrekt prosedyre skal være:

Skru på PS3.

Koble til kontroller med USB-kabel. Nå skal alle lysene blinke.

Trykk på PS-knappen. Nå skal kun én lampe blinke (kan ta noen sekunder før den blinker).

Vanlige problemer:

Å trykke på PS-knappen når PS3 er av vil ikke alltid få PS3 til å skru seg på. alle 4 lampene vil da blinke.

Når USB-kabelen ikke er tilkoblet vil kontrolleren av og til ikke få forbindelse. Alle lampene vil da blinke.

Hvis noe annet skjer vil jeg tro noe er defekt.

Alle 4 bare fortsetter og blinke ... Hva er defekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...