Eilat Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har forsøkt med div. hk. S-ATA Maxtor 120gb. hd blir funnen men ikke av windows ? dermed ikke innst. av win. har forsøkt alt(tror jeg) man skall jo kunne innst. på en S-ATA hd eller ? skulle vell fungert like greit som på SCSI oppsett ? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? ser det er noen som har Asus A7N8 delux så hvis noen har fått dette til(kreves raid?) på Manualen er det kunn IDE delen som er vist i Bios?. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 S-ATA enable jumperen står riktig? Lenke til kommentar
president Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Du må trykke F-et-eller-annet for å få mulighet til å installere egne SCSI-drivere under oppstarten av installasjonen av WinXP. Da setter du inn disketten med S-ATA-driveren til hovedkorten, og får installert XP uten problem. Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 F6... når det står "Inspecting hardware configuration" eller noe sånt. Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Under oppstart må du trykke f6. Du må også ha driverne til fasttrack-kontrollen på en diskett. Du finner disse på driver cd-en til hk. Kopier disse over, og resten skulle være plankekjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå