quick1shot Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg trenger hjelp til å finne deler til en PC jeg skal bygge. Budsjettet er på 5-6 tusen og jeg vil legge hovedvekt på ytelse. Hovedkortet må også være greit nok til mulige oppdateringer i framtiden, i tillegg støtte intel prossessor. Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Pid0s Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Har du skjerm, tastatur, mus etc? Isåfall er dette et forslag: Endret 19. mars 2011 av Pid0s Lenke til kommentar
Johnny_B Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Eventuelt om det over ble litt dyrt kan du gå for Radeon 6850... Ikke noe dårlig kort det heller. http://www.dustinhome.no/pd_5010486143.aspx Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Minnet i oppsettet til Pid0s passer ikke og strømforsyningen vil antageligvis tynes til yttergrensene. Selv om den kommer til å dra oppsettet vil det være svært lite rom for overklokking så å sitte på en 2500k uten å kunne klokke vil være selvpining For å holde alt innenfor budsjett foreslår jeg å bytte ut strømforsyning med CoolerMaster GX 650W, og jekke ned skjermkortet til et GTX460 OC. Evt. kan du gå for en billigere prosessor på samme sokkel. Jeg regner med du mener kun maskinen i oppsettet? Edit: RAM Sum: 5872kr, såvidt jeg ser i farten. Endret 19. mars 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå