Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om det er noen som liker å trick snipe.

Og jeg liker det, men jeg trenger noen å spille med. Jeg spiller på PS3 og jeg spiller MW2. Hvis du har lyst så kan du gjerne legge meg til venn på psn.

Setter stor pris om vi blir 6 stykker :)

PSN:DeimY_Faxzy :thumbup:

Endret av DeimY™ Faxzy ッ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med NinjaChriis her.. Jeg har alt for mange ganger kommet på lag med folk som springer rundt med sniper å prøver å få til 360's og forskjellige ting, så de kan lage en dårlig edited montage som egentlig suger anywyas. Og hva er resultatet? De er ikke nært objective, fleste tror de spiller TDM om det er capture the flag, HQ elns :-/

Lenke til kommentar

Fleste trickshotterne bruker UMP Silence -OMA- SP eller CB Pro- Ninja- til Gmw kill som de fleste trick shooters går etter.

Aner ikke hvem du har møtt, som spiller med en slik stil, men når jeg skal prøve på noe fett i GWK bruker jeg alltid OMA-UMP slik at jeg slipper og ødelegge totalt for laget mi

Endret av Berniy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg lurte på om det er noen som liker å trick snipe.

Og jeg liker det, men jeg trenger noen å spille med. Jeg spiller på PS3 og jeg spiller MW2. Hvis du har lyst så kan du gjerne legge meg til venn på psn.

Setter stor pris om vi blir 6 stykker :)

PSN:ZTINL :thumbup:

Jeg har en to-tre kompiser som er interessert i å lage et helt lag for å hitte gwk og trickshotting generelt.

jeg kan adde deg på psn, jeg er "hmb94FTW"

(kan desverre ikke spille før om et par dager, så jeg kommer ikke på før det, men da tar jeg kontakt ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk kan få spille som de vil, vil du slippe snipers på teamet ditt, spill med 6 venner, bruker du bare SMG's, AR må du tåle og bli hardscooped tilbake. Trickshoting er bare for å gjøre noe tøft i gwk, og etter FaZe clanen startet opp sin channel har dette blitt rene folke sporten i mw2.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I mine øvrige innlegg står det klart at trick shott clanene har gått over til OMA! UMP nettopp av den grunn for å ikke ødelegge for team mates og for å komme raskere til GWK!

Tydeligvis har du ikke forstått at det er morsomere å sette trick shots i public siden du da ikke setter skuddene på venner, men mot random dudes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at folk som går inn i domination og bare hopper ned fra byggninger og tar 360er n' stuff og går 2-35 er fail

Men jeg kan ikke forstå hvorfor det er å ødelegge spillet hvis man går på search and destroy med fullt party, spiller vanlig til siste killet og prøver å gjøre noe kult?

DET SOM ER Å ØDLEGGE SPILLET ER Å GÅ ONE MAN ARMY, DANGER CLOSE NOOBTUBE :mad:

Endret av hmb94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...