DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hei, jeg lurte på om det er noen som liker å trick snipe. Og jeg liker det, men jeg trenger noen å spille med. Jeg spiller på PS3 og jeg spiller MW2. Hvis du har lyst så kan du gjerne legge meg til venn på psn. Setter stor pris om vi blir 6 stykker PSN:DeimY_Faxzy Endret 22. april 2011 av DeimY™ Faxzy ッ Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Noen som vil? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Her er en av grunnene til jeg ga opp blops og gikk til bc2 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Her er en av grunnene til jeg ga opp blops og gikk til bc2 Det er mw2-_- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Akkurat. Du valgte feil spill:) Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Akkurat. Du valgte feil spill:) Det er jo kun MW2 som er ideelt til trickshotting? 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ingen seriøse gamere driver med slikt da:p Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ingen seriøse gamere driver med slikt da:p Definer en seriøs gamer. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ingen seriøse gamere driver med slikt da:p Ingen seriøse gamere spiller på ps3 i det hele tatt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ingen seriøse gamere driver med slikt da:p Definer en seriøs gamer. En som spiller spillet slik det er ment å spilles og gå for obejctives. Ikke får 3 fete kills og 30. Deaths Ingen seriøse gamere driver med slikt da:p Ingen seriøse gamere spiller på ps3 i det hele tatt Joda Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Enig med NinjaChriis her.. Jeg har alt for mange ganger kommet på lag med folk som springer rundt med sniper å prøver å få til 360's og forskjellige ting, så de kan lage en dårlig edited montage som egentlig suger anywyas. Og hva er resultatet? De er ikke nært objective, fleste tror de spiller TDM om det er capture the flag, HQ elns :-/ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Fleste trickshotterne bruker UMP Silence -OMA- SP eller CB Pro- Ninja- til Gmw kill som de fleste trick shooters går etter. Aner ikke hvem du har møtt, som spiller med en slik stil, men når jeg skal prøve på noe fett i GWK bruker jeg alltid OMA-UMP slik at jeg slipper og ødelegge totalt for laget mi Endret 28. mars 2011 av Berniy 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg bruker først: ACR silencer og OMA PERKS: OMA CB Sitrep Og sånn spiller jeg til det er to igjen. Lenke til kommentar
hmb94 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei, jeg lurte på om det er noen som liker å trick snipe. Og jeg liker det, men jeg trenger noen å spille med. Jeg spiller på PS3 og jeg spiller MW2. Hvis du har lyst så kan du gjerne legge meg til venn på psn. Setter stor pris om vi blir 6 stykker PSN:ZTINL Jeg har en to-tre kompiser som er interessert i å lage et helt lag for å hitte gwk og trickshotting generelt. jeg kan adde deg på psn, jeg er "hmb94FTW" (kan desverre ikke spille før om et par dager, så jeg kommer ikke på før det, men da tar jeg kontakt 1 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Og dette er hva som ødelegger fps. Hank out. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Folk kan få spille som de vil, vil du slippe snipers på teamet ditt, spill med 6 venner, bruker du bare SMG's, AR må du tåle og bli hardscooped tilbake. Trickshoting er bare for å gjøre noe tøft i gwk, og etter FaZe clanen startet opp sin channel har dette blitt rene folke sporten i mw2. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Sku ønske folk holdt trick sniping til private match og ikke ødlegg for alle andre Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 I mine øvrige innlegg står det klart at trick shott clanene har gått over til OMA! UMP nettopp av den grunn for å ikke ødelegge for team mates og for å komme raskere til GWK! Tydeligvis har du ikke forstått at det er morsomere å sette trick shots i public siden du da ikke setter skuddene på venner, men mot random dudes. 2 Lenke til kommentar
hmb94 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg er enig i at folk som går inn i domination og bare hopper ned fra byggninger og tar 360er n' stuff og går 2-35 er fail Men jeg kan ikke forstå hvorfor det er å ødelegge spillet hvis man går på search and destroy med fullt party, spiller vanlig til siste killet og prøver å gjøre noe kult? DET SOM ER Å ØDLEGGE SPILLET ER Å GÅ ONE MAN ARMY, DANGER CLOSE NOOBTUBE Endret 29. mars 2011 av hmb94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå