Tanus Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei, Jeg holder på å lage et worddokument som inneholder en del forklarende bilder, altså bilder med tekst. Bildene er laget i paint/paint.net. Når jeg overfører bildene til word hender det at teksten blir større/mindre enn teksten i selve dokumentet. Jeg gjør da bildet større eller mindre for å tilpasse tekstne i bildet til dokumentet. Dette blir da gjort på øyemål. Fins det en god måte å legge til tekst på bilder slik at tekststørrelsen blir lik? Er også interessert i bildeprogrammer som løser dette på en god måte.. Vennlig hilsen T Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Du kunne jo vurdere å legge bildene inn i Word, og der inne legge teksten oppå bildet? Da vil teksten være mulig å endre senere - både størrelse og innhold. Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Takk for forslaget. Litt tungvindt, men det funker. Kom over et program fra Adobe som heter Pagemaker. Vil dette programmet fungere til mitt bruk? Endret 20. mars 2011 av Tanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå