ORLY? Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hei. Beklager om dette er postet feil, men fant ingen andre deler av forumet som passet. På Tirsdag har jeg Norsk Bokmål tentamen; hvor vi skal skrive saktekst. Først tenkte jeg å skrive om DLD i form av et leserinnlegg eller debattartikkel. Men så fikk vi høre at tema var ''skulle bare være morsom(t)''. Altså, vi må vinkle det på en måte så det får sammenheng med tema. Noen tips til hva jeg kan skrive om, og si hvordan jeg kan relatere det til tema. Si gjerne også hvordan jeg kan relatere DLD til tema, siden jeg helst vil skrive om det. Jeg ber dere ikke skrive en full tentamen for meg; leter bare etter forslag. Legg gjerne ved kilder til temaene dere foreslår jeg kan skrive om. Takk Endret 19. mars 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mobbing slår meg som eit åpenbart tema. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 HValder skrev (På 19.3.2011 den 2.26): Mobbing slår meg som eit åpenbart tema. Det har slått meg også. Men vil gjerne ha noen forslag for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå