Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har et lite problem, med to jenter

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå gått snart tre semestre med et stide jeg har stor interesse av. Første semester møtte jeg en utrolig søt jente jeg kan enkelt si jeg forelsket meg i, men etter en kveld i dette semeseteret, ble det ikke mer prat. Regner med begges sjenerthet tok overhånd. Og nå, på det siste semesteret har jeg ikke sett henne i noen fag jeg kan anta at hun går (i det minste et av de jeg tar). Og etter en kveld første semeseter, sjarmerte jeg meg til et nummer [legg merke til, fem (5) semestere siden].

I den senere tid, så klarte jeg å bygge opp eg slags forhold med en annen jente, som jeg ser på som "midlertidig" og kommer til å bruke som noe midlertidig i den forstand. Hun er hyggelig, koselig og utrolig flott på alle måter, men jeg merker at jeg savner det å se hun fra første semester, og jeg nærmest drømmer om hun.

Så jeg har et problem og jeg vil bruke tid på denne hyggelige og nåværende jenta og ta det derifra, eller fortsette å drømme og "stalke" denne andre jenta jeg møtte første semester. Jeg tenker på å sende n melding siden jeg ikke har sett henne siden forrige semester og nærmest legge ut om hva jeg føler. Men dette er vel patetisk? Jeg føler en litt dypere tilhørlighet til hun første siden vi gikk samme studie i 5 semestre, mens hun andre har jeg truffet for et par uker siden, og vi er egentlig ikke like, men det ønsker jeg ikke å si..

Så, jeg vet ikke om denne flotte jenta fortsatt går studiet i utlandet, eller om hun har hoppa av, så hva burde jeg gjøre? :s

For de som ikke orker å lese: Gikk første semester med en jente, fem semestere senere: lite kontakt, men ønsker å vite hvordan det går med hu, alternativt ta kontakt med en jente jeg møtte for et par uker siden og har et mye mer overfladisk forhold tild. Hva, hvor?

Postet av anonym: e68be71a2f985eca6c89a3053a86b5ea

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg begynne med to navn (som ikke er deres navn):

1: Jenta jeg møtte første semester kan vi kalle Sissil.

2: Jenta jeg møtte nå nylig (6. semester) kan vi kalle Andrea.

Send ei melding til jenta og spør om ho vil finne på noko.

prøv å sende på henne en melding eller prat på facebook etc... og få til å finne på noe, jeg kan sørge for at hun andre ikke føler seg ensom jeg :p

Snakker dere om hun jeg møtte første semester (Sissil)?

Problemet er blandt annet av at jeg sliter med depresjon og angst (for å holde det overfladisk), og det var vel litt grunn til atj eg ikke opprettholdte kontakt med Sissil. Hun fant seg en kjæreste iløpet av disse mange semestrene og ble nok dratt med på ting og arrangementer jeg i utgangspunktet ikke ville tro at hun ville. Og har hele tiden vært med en gutt, enten venn eller kjæreste, hva vet jeg.

Og jeg har ikke vært noe særlig sosial i disse åra og vil nok være "han som er rar" og jeg sliter med meg selv og legger mer enn jeg burde inn i en sånn situasjon.

Så er jeg her. Uten å vite hva hun i det hele tatt å vite hva hun [sissil] måtte vite om meg.

EEeeeek, hva om jeg fremsto som tulling og hun er glad for at vi ikke har hatt kontakt. Alternativt, hva om hun indelig håpe®t på at jeg tok kontakt, men pga gjensidig flauhet aldri skjedde..

Min frykt ligger mest i at, hva om jeg sender melding og hun ikke ønsker kontakt og snakker om meg i sin gjeng (som også surrer rundt på studiet mitt), og derfra går til nærmest mobbing :s . Kan jeg rissikere det?

Postet av anonym: e68be71a2f985eca6c89a3053a86b5ea

Lenke til kommentar

Så er jeg her. Uten å vite hva hun i det hele tatt å vite hva hun [sissil] måtte vite om meg.

EEeeeek, hva om jeg fremsto som tulling og hun er glad for at vi ikke har hatt kontakt. Alternativt, hva om hun indelig håpe®t på at jeg tok kontakt, men pga gjensidig flauhet aldri skjedde..

Du har to alternativer.

1) Du kan droppe å ta kontakt med henne, da unngår du potensiell kleinhet, men det vil aldri bli dere to.

2) Du kan ta kontakt, da skaper du potensielt kleinhet, men du har faktisk sjanse til at du kan få henne.

Er et potensielt forhold verdt å risikere kleinhet for? Det er det spørsmålet du må stille deg.

Min frykt ligger mest i at, hva om jeg sender melding og hun ikke ønsker kontakt og snakker om meg i sin gjeng (som også surrer rundt på studiet mitt), og derfra går til nærmest mobbing :s . Kan jeg rissikere det?

Dette kan selvfølgelig skje, men sånn jeg ser det virker det ikke spesielt sannsynlig. Og om noen folk på studiet ditt får et litt rart inntrykk av deg er det virkelig ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...