Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Levering av ADSL


Anbefalte innlegg

Mulig dette har vært oppe noen ganger før, men sitter med Dial-up, og her ikke tålmodighet til å lese igjennom alt som dukker opp ved søk på ADSL.

 

Jeg fikk for noen dager siden beskjed om at sentralen min skal bygges ut for ADSL den 29.08.03. Telenor sendte meg en infobrosjyre med mulighet for bestilling, riktignok bare 704 kbps (1GB) eller 1024 kbps (30 GB), med dog...

 

Etter å ha fulgt med en del i dette forumet, så føler jeg at det vil være lurt av meg å velge Bluecom el Tele2, men når jeg skal bestille hos bluecom, får jeg beskjed om at DSL er tilgjengelig, men forventet leveringsdato er satt til 28.09.03, altså en måned etter at sentralen er klar *krysse fingrene* . Tele2 har jeg ennå ikke fått noen respons fra, så vet ikke hvor tidlig de kan levere. Svaret jeg fikk av Telenor, var at hvis jeg bestillte tidlig, så ville jeg bli koblet til i slutten av august. Er det til å stole på?

 

Vil gjerne ha bluecom, men vet ikke om jeg klarer å vente en måned ekstra, selv om det sikkert er verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha fulgt med en del i dette forumet, så føler jeg at det vil være lurt av meg å velge Bluecom el Tele2, men når jeg skal bestille hos bluecom, får jeg beskjed om at DSL er tilgjengelig, men forventet leveringsdato er satt til 28.09.03, altså en måned etter at sentralen er klar *krysse fingrene* .

Vil gjerne ha bluecom, men vet ikke om jeg klarer å vente en måned ekstra, selv om det sikkert er verdt det.

 

Den datoen er ikke annet enn det som står i kapaks til Telenor Networks, Bluecom leverer så fort sentralen er klar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som har mulighet til å sjekke status på sentralen jeg tilhører? Sentralen min skulle egentlig bli utbygget i dag, men har fått beskjed av bluecom om at TN har utsatt utbyggingen av sentralen med 1.mnd. Bare lurer på om det stemmer. Har sjekket utbyggingsstatus på Jara, og der står det fortsatt 29.08.03.

 

Send meg en PM, så sender jeg telefonnr mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...